Інформація щодо процедур закупівель
Інформація щодо процедур закупівель
на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС – ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги (Виготовлення та встановлення надмогильного пам’ятника загиблих (померлих) військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечували здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримання збройної агресії ДК 021:2015: 98370000-7)
Вид та ідентифікатор закупівлі – Відкриті торги з особливостями UA-2024-03-05-007211-a
Очікувана вартість предмета закупівлі - 500 000,00 грн. (П’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги (Виготовлення та встановлення надмогильного пам’ятника загиблих (померлих) військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечували здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримання збройної агресії ДК 021:2015: 98370000-7). Місце надання послуги: Діючі кладовища Долинської міської територіальної громади. Кількість послуги: 1 послуга (10 комплектів). Замовник залишає за собою право зменшити обсяги закупівлі після укладання договору у разі зменшення потреби. Термін надання послуг: до 31.12.2024р. 1 комплект складається :
№ п/п |
Найменування |
Розмір, см. |
Матеріал |
Кількість |
1 |
Стелла |
140*70*8 |
Граніт Буки |
1 шт |
2 |
Тумба |
80*20*20 |
Граніт Буки |
1 шт |
3 |
Планка |
120*10*8 |
Граніт Буки |
2 шт |
4 |
Планка |
70*10*8 |
Граніт Буки |
1 шт |
5 |
Плита надгробна |
110*55*5 |
Граніт Буки |
1 шт |
5 |
Меморіальний комплекс |
180*240*15 |
Граніт капустянський |
1 шт |
Макет:
1. Загальні вимоги до предмета закупівлі:
- Учасник визначає ціни на послугу з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
- Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля.
- Ціна послуги включає в себе вартість виготовлення, перевезення, відвантаження, монтаж, встановлення, податки і платежі, згідно з чинним законодавством.
- Надання послуг здійснюється відповідно до вимог діючих нормативних документів.
- Якість надання повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог.
- Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
- Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання, вважаються врахованими, у загальній ціні його тендерної документації.
- Обов’язковим є дотримання Учасником «Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань», затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.2003 р. № 193.
- У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, що матеріал виробу, колір, фінальні ескізи тощо будуть представлені Замовнику для погодження.
- Всі деталі повинні бути без тріщин, відбитих кусків, сколів.
- Відхилення від розмірів та характеристик вказаних в цьому додатку та/або специфікації має становити не більше 10 мм.
- Всі плити повинні мати правильну геометрію, калібровані.
- Претензії стосовно якості поставленого товару приймаються Учасником від Замовника протягом 30 днів з моменту отримання товару. Постачальник повинен замінити браковані деталі на якісні і доставити Замовнику,
- Під час надання послуг, поставки та реалізації товару Учасник, на об'єктах Замовника забезпечує необхідні заходи щодо техніки безпеки, протипожежної безпеки та захисту довкілля (надати гарантійний лист).
- Кожен пам’ятник має бути ідентичним (спосіб нанесення символів і букв, шрифти та ін.)
- Об’єкт повинен бути стійким до дії атмосферних явищ (дощ, сніг, сонячне випромінювання, вітрові навантаження).
- Прихований брак деталей, виявлений Замовником протягом 2 років з моменту поставки, Учасник (Постачальник) повинен замінити на якісні деталі і доставити Замовнику за власний рахунок.
- Керівник або представник організації учасника – переможця закупівлі повинен своєчасно реагувати на зауваження замовника.
Виконавець повинен самостійно за свій рахунок забезпечуватиме виконання правил та заходів з охорони праці, техніки безпеки та інше, застосовувати заходи з екологічної безпеки та захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами) та очікувана вартість предмета закупівлі складає 500 000,00 грн. (П’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі попередніх розрахунків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2024 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”.