Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Інформація щодо процедур закупівель

Дата: 17.11.2023 14:03
Кількість переглядів: 32

Інформація щодо процедур закупівель

Фото без опису

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - Код за ДК 021:2015: 80520000-5 – Навчальні засоби (Засоби для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти (Дидактичні матеріали для 5-6 класів НУШ) код за ДК 021:2015 - 80520000-5)

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями   UA-2023-11-16-010519-a

Очікувана вартість предмета закупівлі - 235 203,00 грн. (двісті тридцять п’ять тисяч двісті три гривні 00 копійок) з ПДВ. За рахунок співфінансування: за рахунок місцевого бюджету - 23 521,00 грн. (двадцять три тисячі п'ятсот двадцять одна гривня 00 копійок); за рахунок освітньої субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом Державного бюджету) - 211 682,00 грн. (двісті одинадцять тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 00 копійок).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Кількість товару:

Математичний напрям код за ДК 021:2015 - 80520000-5 – 71 шт.

Природничий напрям код за ДК 021:2015 - 80520000-5 – 109 шт.

Мовно- літературний напрям код за ДК 021:2015 - 80520000-5 – 78 шт.

Здоров’я зберігаючий напрям код за ДК 021:2015 - 80520000-5 – 14 шт.

Товар повинен: супроводжуватись копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару; бути новим (таким, що не був у використанні); бути  виготовлений з екологічно чистих матеріалів, безпечних для здоров'я дітей, відповідно до чинних в Україні стандартів, що підтверджується наданням у складі пропозиції Учасника копій санітарно-гігієнічних висновків або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет поставки.

Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника про, що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції

 Доставка товару і обмін товару, та повернення неякісного товару відбувається за рахунок учасника (Постачальника). Поштові витрати та витрати на доставку документів через служби доставки та кур’єрські служби, за необхідності, здійснюються за рахунок Постачальника.

Перевірка комплектності товару і упаковки здійснюється Замовником у момент її отримання. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. Доставка товару і обмін товару, та повернення неякісного товару відбувається за рахунок учасника (Постачальника).

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю складає 235 203,00 грн. (двісті тридцять п’ять тисяч двісті три гривні 00 копійок).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь