Робимо корегування в заяві-розрахунку правильно
Дата: 17.10.2025 15:42
Кількість переглядів: 60
Робимо корегування в заяві-розрахунку правильно

Після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона набула статусу “Оплачено”, у страхувальника може з’явитись необхідність корегування заяви-розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум.
“Корегування збільшення” ‒ це отримання додаткового фінансування (дозамовити кошти).
“Корегування зменшення” ‒ повернення вже отриманих сум.
“Корегування “несумових” параметрів” ‒ виправлення інформації про застраховану особу, стаж, пільги, реквізити лікарняного, причину непрацездатності (для паперових листків непрацездатності), тощо ‒ нульова корегуюча.
|
|