Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
очікуваної вартості предмета закупівлі
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Долинська міська рада
Код згідно з ЄДРПОУ: 04055222
28500, Україна, Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 28
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання обладнання для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID карток) ДК 021:2015: 30213300-8)
- Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-02-27-008520-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні характеристики предмету закупівлі зазначені у цьому додатку до тендерної документації.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: Ця технічна специфікація містить основні вимоги до обладнання для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID карток), вимоги до загального програмного забезпечення обладнання та захищеного носія інформації, що наведені в таблиці.
Таблиця:
|
Обладнання призначено для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID карток). забезпечує роботу посадових осіб в інтерфейсі web-сервісу під час виконання встановлених процедур та операцій з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID карток) за умови встановлення відповідного спеціалізованого програмного забезпечення |
|
Представляє програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера з загальним та спеціалізованим програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів. До складу входять апаратні та програмні компоненти. Апаратні компоненти в вимогах до яких зазначена відповідна сумісність з SDK не мають містити позначку «або еквівалент» в зв’язку з функціональними потребами Спеціального програмного забезпечення. Спеціалізоване програмне забезпечення як програмна компонента обладнання не входить до складу предмета закупівлі |
|
До складу обладнання входять наступні апаратні компоненти:
|
|
Процесор: кількість ядр не менше ніж 4. Частота процесору: не нижча ніж 2,4 ГГц. Чипсет материнської плати: не гірший за Intel H410 або аналог. Оперативна пам'ять: не гірша за DDR4-2400, 8 Гб. Жорсткий диск: SSD не менше ніж 500 Гб. Графічний відеоадаптер: з можливістю підключення 2 моніторів або аналог. Корпус та блок живлення: АТХ, потужність не менша ніж 500 Вт або аналоги. Пристрої вводу-виводу: повнорозмірна клавіатура та миша з інтерфейсом USB |
|
Діагональ: не менша ніж 23,8". Тип матриці: не гірший за IPS. Час відгуку: не більше ніж 5 мс. Кут огляду (гориз./вертик.): 1780/1780. Макс. роздільна здатність: не нижча ніж 1920 dpi x 1080 dpi. Інтерфейс: НDMI та DVI та/або DP (з можливістю одночасного підключення з монітором оператора до персонального комп’ютера). Яскравість: не нижча ніж 200 кд/м2. Контрастність реальна / динамічна: не нижча ніж 1000:1 / 1000 000:1. Споживана потужність: не більша ніж 25 Вт |
|
Діагональ: не менша ніж 23,8". Тип матриці: не гірший за IPS. Час відгуку: не більше ніж 5 мс. Кут огляду (гориз./вертик.): 1780/1780. Макс. роздільна здатність: не нижча ніж 1920 dpi x 1080 dpi. Інтерфейс: НDMI та DVI та/або DP (з можливістю одночасного підключення з монітором оператора до персонального комп’ютера). Яскравість: не нижча ніж 200 кд/м2. Контрастність реальна / динамічна: не нижча ніж 1000:1 / 1000 000:1. Споживана потужність: не більша ніж 25 Вт Кабель: DVI або НDMI або DP, довжина не менша ніж 1,8 м. |
|
Топологія: Line-interactive. Тип синусоїди при роботі від батареї: апроксимована синусоїда. Потужність повна: не менша ніж 1000 ВА. Потужність активна: 500 Вт. Час переключення на батарейне живлення: 5 мсек |
|
Інтерфейс: USB 2.0. Кількість портів: не менше ніж 7. Живлення: мережеве, 220 В. Подовжувач: USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м |
|
Технічні вимоги до фотокамери:
Перелік необхідних фотоаксесуарів:
– акумулятор типу ААА, ємність не менша ніж 1000 мAг – 8 шт.; – зарядний пристрій для акумуляторів типу ААА з можливістю заряджати одночасно 4 акумулятори; – подовжувач USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м. – кабель USB/miniUSB, USB 2.0. |
|
Можливості:
Технічні вимоги:
|
|
Технічні вимоги:
Сумісність з SDK signoPAD-API Windows V.8 32/64 Bit або вище. |
|
Можливості:
Технічні вимоги:
|
|
Друк:
Сканування:
Копіювання:
Підтримувані операційні системи: Windows 10. Кабель: USB для багатофункціонального пристрою, довжина не менша ніж 3,0 м. Додатковий картридж: для багатофункціонального пристрою в кількості 1 шт. |
|
Цифрова клавіатура для введення ПІН‑кодів. Вигляд: плоска цифрова клавіатура. Тип: мембранна. Кількість клавіш: 19 клавіші, в т.ч. клавіша Backspace. Порт інтерфейсу: USB (NumPad). Підключення: Plug&Play. Підтримка: Windows 10. |
|
Програмне забезпечення (ПЗ) обладнання:
|
|
Захищений носій інформації (електронний ключ зберігання даних) – 2 шт. Можливості:
Технічні вимоги:
|
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
- Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, зазначеним у цьому додатку.
- Якісно поставленим товаром вважається товар, який відповідає вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
- Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
- Гарантійний строк на обладнання повинен становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).
- В комплекті з обладнанням предмету закупівлі замовнику передаються: інструкції з експлуатації обладнання (за наявності), гарантійні документи (обов’язково).
- Транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення та монтаж обладнання, інсталяція програмних компонентів, а також придбання необхідних додаткових матеріалів, інструментів та приладдя тощо) здійснюватися за рахунок постачальника.
7. Для підтвердження можливості постачання предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції також надає:
-документ щодо наявності в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту зчитувачів відбитків пальців, планшетів для підпису, повносторінкових зчитувачів документів (Учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням міста сервісного центра та контактного телефону та із зазначенням інформації щодо наявності в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту зчитувачів відбитків пальців, планшетів для підпису, повносторінкових зчитувачів документів);
-копію декларації відповідності на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшет для підпису.
Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект.
Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 28.
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 15.04.2025р.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 600 000,00 грн. (Шістсот тисяч грн. 00 коп.)з ПДВ.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах офіційних представників (дилерів). При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників товару за предметом закупівлі на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та/або прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, та/або отриманих комерційних пропозицій, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, тощо.
Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме:
Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178.
Розмір бюджетного призначення: 600 000,00 грн. (Шістсот тисяч грн. 00 коп.)з ПДВ.
6. Джерело фінансування закупівлі
Кошти місцевого бюджету.