Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 28.02.2025 14:44
Кількість переглядів: 42

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

очікуваної вартості предмета закупівлі

Фото без опису

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Долинська міська рада

Код згідно з ЄДРПОУ: 04055222

28500, Україна, Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 28

Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання обладнання для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до  ID карток) ДК 021:2015: 30213300-8)

 

  1. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-02-27-008520-a

 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні характеристики предмету закупівлі зазначені у цьому додатку до тендерної документації.

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: Ця технічна специфікація містить основні вимоги до обладнання для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до  ID карток), вимоги до загального програмного забезпечення обладнання та захищеного носія інформації, що наведені в таблиці.

Таблиця:

    1. Призначення обладнання

Обладнання призначено для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до  ID карток).

забезпечує роботу посадових осіб в інтерфейсі web-сервісу під час виконання встановлених процедур та операцій з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до  ID карток) за умови встановлення відповідного спеціалізованого програмного забезпечення

    1. Склад обладнання

Представляє програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера з загальним та спеціалізованим програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів.

До складу  входять апаратні та програмні компоненти.

Апаратні компоненти в вимогах до яких зазначена відповідна сумісність з SDK не мають містити позначку «або еквівалент» в зв’язку з функціональними потребами Спеціального програмного забезпечення.

Спеціалізоване програмне забезпечення як програмна компонента обладнання не входить до складу предмета закупівлі

    1. Склад апаратних компонентів

До складу обладнання входять наступні апаратні компоненти:

  • персональний комп’ютер: материнська плата, процесор, оперативна пам'ять, жорсткий диск, відеоадаптер;
  • 2 LЕD монітори (для оператора та клієнта);
  • клавіатура та маніпулятор типу "миша";
  • блок безперебійного живлення;
  • концентратор USB з подовжувачем USB;
  • цифрова фотокамера з об’єктивом та фотоаксесуарами;
  • зчитувач відбитків пальців;
  • планшет для підпису;
  • повносторінковий зчитувач документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт;
  • багатофункціональний пристрій А4 з додатковими картриджами;
  • цифрова клавіатура для введення ПІН‑кодів;
  • мережевий фільтр, 5 розеток або більше, довжина кабелю не менша ніж 1,8 м, адаптований для підключення до блоку безперебійного живлення;
  • мережевий фільтр, 5 розеток або більше, довжина кабелю не менша ніж 3,0 м
      1. Вимоги до персонального комп’ютеру

Процесор: кількість ядр не менше ніж 4.

Частота процесору: не нижча ніж 2,4 ГГц.

Чипсет материнської плати: не гірший за Intel H410 або аналог.

Оперативна пам'ять: не гірша за DDR4-2400, 8 Гб.

Жорсткий диск: SSD не менше ніж 500 Гб.

Графічний відеоадаптер: з можливістю підключення 2 моніторів або аналог.

Корпус та блок живлення: АТХ, потужність не менша ніж 500 Вт або аналоги.

Пристрої вводу-виводу: повнорозмірна клавіатура та миша з інтерфейсом USB

      1. Вимоги до монітора оператора

Діагональ: не менша ніж 23,8".

Тип матриці: не гірший за IPS.

Час відгуку: не більше ніж 5 мс.

Кут огляду (гориз./вертик.): 1780/1780.

Макс. роздільна здатність: не нижча ніж 1920 dpi x 1080 dpi.

Інтерфейс: НDMI та DVI та/або DP (з можливістю одночасного підключення з монітором оператора до персонального комп’ютера).

Яскравість: не нижча ніж 200 кд/м2.

Контрастність реальна / динамічна: не нижча ніж 1000:1 / 1000 000:1.

Споживана потужність: не більша ніж 25 Вт

      1. Вимоги до монітора клієнта

Діагональ: не менша ніж 23,8".

Тип матриці: не гірший за IPS.

Час відгуку: не більше ніж 5 мс.

Кут огляду (гориз./вертик.): 1780/1780.

Макс. роздільна здатність: не нижча ніж 1920 dpi x 1080 dpi.

Інтерфейс: НDMI та DVI та/або DP (з можливістю одночасного підключення з монітором оператора до персонального комп’ютера).

Яскравість: не нижча ніж 200 кд/м2.

Контрастність реальна / динамічна: не нижча ніж 1000:1 / 1000 000:1.

Споживана потужність: не більша ніж 25 Вт

Кабель: DVI  або НDMI або DP, довжина не менша ніж 1,8 м.

      1. Вимоги до джерела безперебійного живлення

Топологія: Line-interactive.

Тип синусоїди при роботі від батареї: апроксимована синусоїда.

Потужність повна: не менша ніж 1000 ВА.

Потужність активна: 500 Вт.

Час переключення на батарейне живлення: 5 мсек

      1. Вимоги до концентратора USB

Інтерфейс: USB 2.0.

Кількість портів: не менше ніж 7.

Живлення: мережеве, 220 В.

Подовжувач: USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м

      1. Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуарів

Технічні вимоги до фотокамери:

  • роздільна здатність знімків: не менша ніж 24 млн пікселів;
  • сумісність з об’єктивами: EF, EF-S та 18-55;
  • сумісність з Саnon EDSDK версії 3.6.1 або вище;
  • підтримка: JPEG, RAW;
  • серійна зйомка: JPEG – 3 кадри/с, RAW – 2 кадри/с;
  • карти пам’яті: SD/SDHC;
  • живлення: мережеве, 220 В.

Перелік необхідних фотоаксесуарів:

  • штатив для фотокамери;
  • штатив для спалаху;
  • спалах для фотокамери – 2 шт.;
  • тримач (патрон) для спалаху – 2 шт.;
  • кріплення для спалаху;
  • комплект синхронізаторів з радіомодулем для спалаху (трансмітер, 2 ресивери);
  • парасоля для спалаху, діаметр не менше 84 см;
  • фотощит світловідбиваючий на пластиковій основі  (гнучкий пластик з світло відбивним шаром на поліестеровій основі товщиною лицьового шару 80мм, система світлоповертання — склокульки, колір – білий, поверхня – глянець, розмір не меншій ніж 1,2 м х 1,0 м)

акумулятор типу ААА, ємність не менша ніж 1000 мAг – 8 шт.;

зарядний пристрій для акумуляторів типу ААА з можливістю заряджати одночасно 4 акумулятори;

подовжувач USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м.

кабель USB/miniUSB, USB 2.0.

      1. Вимоги до зчитувача відбитків пальців

Можливості:

  • підключення до базового комп'ютера;
  • зняття відбитків для кожного пальця окремо;
  • наявність технології ідентифікації живої тканини та штучних відбитків;
  • оптична схема повинна дозволяти отримувати відбитки високої якості, навіть з вологих пальців.

Технічні вимоги:

  • вікно сканування відбитків: не меньше 25 мм x 18 мм;
  • роздільна здатність зображень: 500 пікселів на дюйм;
  • відповідність за якістю специфікації FBI;
  • динамічний діапазон більше ніж 8 біт, глибина градацій сірого більше ніж 256;
  • якість зображень відповідно до стандартів: CE, BSI-TR 03104, FBI PIV;
  • сумісність з Dermalog Fingerprint Scanner SDK версії 1.0.7 або вище, або DigitalPersona SDK 3.3.0 або вище;
  • інтерфейс: USB 2.0
      1. Вимоги до планшета для підпису

Технічні вимоги:

  • Тип дисплея: кольоровий 5-ти дюймовий LCD дисплей з підсвічуванням;
  • Світлодіодне підсвічування: яскравість 300 кд/м²;
  • Зона для підпису 108,0 x 64,8 мм;
  • Роздільна здатність 2540 ліній/дюйм (без інтерполяції);
  • Число рівнів тиску пера 1024 (без інтерполяції);
  • Лінійність + - 0,4 mm;
  • Швидкість виведення координат: 4D-зразки 500 Гц (складаються з координат x, y, часу та тиску);
  • Автономне слайд-шоу з 10 зображеннями;
  • Індикатор стану: 2 кольорових світлодіоди, які можна програмувати;
  • Підключення – USB;
  • Споживання – не більше 2,25 W;
  • Ручка без живлення зі змінним наконечником пера;
  • Передача даних: передача зашифрованих даних AES-256 між хостом і планшетом через обмін ключами RSA;
  • Підтримка шифрування – RSA всередині планшету;
  • Розмір не більше 145 х 177 х 12 мм (з тримачем для ручки);
  • Вага не більше 280 г (з кабелем);
  • Діапазон робочої температури від -10° до +45°C;
  • Відносна вологість при роботі <= 90 % (без конденсації);

Сумісність з SDK signoPAD-API Windows V.8 32/64 Bit або вище.

      1. Вимоги до повносторінкового зчитувача документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт

Можливості:

  • підключення до базового комп'ютера;
  • автоматичний старт сканування після прикладення документу;
  • сканування оптичної інформації в білому/видимому діапазоні;
  • сканування в інфрачервоному діапазоні;
  • сканування в ультрафіолетовому діапазоні
  • зчитування інформації з машиночитаної зони (MRZ зони) з документів, що відповідають стандарту ICAO 9303 включаючи паспорти, електронні паспорти, ID-картки і Visas, а також сумісні з ISO 18013 водійські права;
  • зчитування інформації безконтактного чипа.

 

Технічні вимоги:

  • роздільна здатність зображень: 500 пікселів на дюйм;
  • скло загартоване товщиною не менше 4 мм, з антибліковим та олеофобним покриттями BS EN60068-2-75 та IEC 62262:2002, розраховане на удар 6,375 Дж;
  • OCR MRZ зчитування: ICAO 9303;
  • безконтактне зчитування: ISO 14443;
  • стандарти: ICAO, IAS, ISO 14443, pc/sc, fips;
  • сумісність з Access Document Reader SDK ;
  • швидкість обміну даними: до 848 Кбіт/с;
  • інтерфейс: USB 3.0 (може підключатися до інтерфейсу USB 2.0);
  • живлення 5В по інтерфейсу USB 3.0  або за допомогою блоку живлення 5В.
      1. Вимоги до багатофункціо-нального пристрою

Друк:

  • формат друку: А4;
  • якість друку: 600 x 600 точок на дюйм;
  • швидкість друку: до 20 стр/хв;
  • інтерфейс: USB 2.0.

Сканування:

  • формат сканування: A4;
  • тип сканеру: планшетний;
  • оптичний дозвіл сканування: до 600 x 600 точок на дюйм;
  • глибина кольору сканування: 24 біт;
  • швидкість сканування: монохромне – до 20 стр/хв.;
  • інтерфейс: USB 2.0.

Копіювання:

  • формат копіювання: A4;
  • оптичний дозвіл копіювання: 600 x 600 точок на дюйм;
  • швидкість копіювання: до 20 стр/хв.;
  • інтерфейс: USB 2.0.

Підтримувані операційні системи: Windows 10.

Кабель: USB для багатофункціонального пристрою, довжина не менша ніж 3,0 м.

Додатковий картридж: для багатофункціонального пристрою в кількості 1 шт.

      1. Вимоги до цифрової клавіатури для введення ПІН-кодів

Цифрова клавіатура для введення ПІН‑кодів.

Вигляд: плоска цифрова клавіатура.

Тип: мембранна.

Кількість клавіш: 19 клавіші, в т.ч. клавіша Backspace.

Порт інтерфейсу: USB (NumPad).

Підключення: Plug&Play.

Підтримка: Windows 10.

    1. Вимоги до програмних компонентів

Програмне забезпечення (ПЗ) обладнання:

  • операційна система: Microsoft Windows 10-11 Professional 64 Bit Ukrainian ;
  • антивірусне ПЗ: ESET PROTECT Entry
    1. Вимоги до захищеного носія інформації (електронного ключа зберігання даних)

Захищений носій інформації (електронний ключ зберігання даних) – 2 шт.

Можливості:

  • підключення до базового комп'ютера;
  • зберігання даних користувача з захистом від несанкціонованого доступу в зашифрованому вигляді;
  • підтримка двох типів дискових масивів – відкритий та захищений, загальним обсягом не менше ніж 8 Гбайт.

Технічні вимоги:

  • генерація і зберігання ключової інформації згідно з ДСТУ 4145-2002 (довжина ключа 163 – 431 біт) і RSA (довжина ключа 512 – 2048 біт);
  • шифрування/розшифрування електронних документів відповідно до ДСТУ, ГОСТ 28147: 2009, DES, 3-DES, AES;
  • формування і перевірка КЕП/ЕЦП згідно з ДСТУ 4145-2002 (довжина ключа 163 – 431 біт) і RSA (довжина ключа 512 – 2048 біт);
  • обчислення хеш-функцій відповідно до ГОСТ 34.311-95, MD5, SHA;
  • реалізація схеми автентифікації згідно з ISO 9798-3;
  • обсяг пам'яті не менше ніж 32 Кбайт;
  • обсяг флеш пам'яті: не менше ніж 8 Гбайт;
  • швидкість зчитування/запису даних на відкритому диску, не менше ніж 5 Мбайт/с;
  • інтерфейс USB 2.0;
  • підтримка стандартів Windows PC/SC; Microsoft CCID; USB Mass Storage;
  • підтримка операційної системи сімейства Windows (версії операційної системи, що постачається)

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

  1. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, зазначеним у цьому додатку.
  2. Якісно поставленим товаром вважається товар, який відповідає вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
  3. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
  4. Гарантійний строк на обладнання повинен становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).
  5. В комплекті з обладнанням предмету закупівлі замовнику передаються: інструкції з експлуатації обладнання (за наявності), гарантійні документи (обов’язково).
  6. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення та монтаж обладнання, інсталяція програмних компонентів, а також придбання необхідних додаткових матеріалів, інструментів та приладдя тощо) здійснюватися за рахунок постачальника.

7. Для підтвердження можливості постачання предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції також надає:

-документ щодо наявності в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту зчитувачів відбитків пальців, планшетів для підпису, повносторінкових зчитувачів документів (Учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням міста сервісного центра та контактного телефону та із зазначенням інформації щодо наявності в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту зчитувачів відбитків пальців, планшетів для підпису, повносторінкових зчитувачів документів);

-копію декларації відповідності на повносторінковий зчитувач документів, зчитувачів відбитків пальців, планшет для підпису.

Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг:  1 комплект.

Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 28.

Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 15.04.2025р.

 

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 600 000,00 грн. (Шістсот тисяч грн. 00 коп.)з ПДВ.

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах офіційних представників (дилерів). При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників товару за предметом закупівлі на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та/або прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, та/або отриманих комерційних пропозицій, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, тощо.

Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року  № 275, а саме:

Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178.

Розмір бюджетного призначення: 600 000,00 грн. (Шістсот тисяч грн. 00 коп.)з ПДВ.

 

6. Джерело фінансування закупівлі

Кошти місцевого бюджету.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь