Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 17.02.2025 09:29
Кількість переглядів: 42

 

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

очікуваної вартості предмета закупівлі

Фото без опису

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Долинська міська рада

Код згідно з ЄДРПОУ: 04055222

28500, Україна, Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 28

Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, що здійснює управління даними, а саме: здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них (інвентаризація земельних ділянок) ДК 021:2015: 72261000-2)

 

  1. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-02-13-012705-a

 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, що здійснює управління даними, а саме: здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них та оновлення (актуалізація) даних на інформаційному ресурсі Виконавця, в межах Долинської міської територіальної громади Кіровоградської області ДК 021:2015: 72261000-2)

Опис надання послуги:

           Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення надаються шляхом доступу до інформаційної системи (Веб-ресурсу) Виконавця з метою здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах Долинської міської територіальної громади Кіровоградської області, що включає, отримання та аналіз даних з відкритих джерел та візуалізацію актуального місця розташування сформованих земельних ділянок, їх меж, розмірів, правового статусу, інформації щодо власників або користувачів земельних ділянок, виявлення земель, що не використовуються, або використовуються без правовстановлюючих документів, або не за цільовим призначенням. Оновлення даних про земельні ділянки - двічі на рік.

           Збір, систематизація та аналіз інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах територіальної громади – це комплекс заходів спрямований на отримання та візуалізацію актуального місця розташування сформованих земельних ділянок, їх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються без правовстановлюючих документів або не за цільовим призначенням.

  • Обсяг надання послуг: 1 послуга.
  • Місце надання послуги: Україна, 28500, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 28.
  • Строк надання Послуги: з дати укладення договору до 31.12.2025 року.

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) Вимоги щодо предмету закупівлі:

 « Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, що здійснює управління даними, а саме: здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них (інвентаризація земельних ділянок)»

1. Перелік адміністративно-територіальних одиниць, де буде здійснюватися збір інформації (аудит) сформованих земельних ділянок:

пп

Назва адміністративно-територіальної одиниці та КОАТУУ

1

2

1

Долинська міська рада, КОАТУУ: 3521910100

2

Молодіжненська селищна рада, КОАТУУ: 3521955400

3

Березівська сільська рада, КОАТУУ: 3521987600

4

Лаврівська сільська рада, КОАТУУ: 3521984600

5

Маловодянська сільська рада, КОАТУУ: 3521984900

6

Новогригорівська Друга сільська рада, КОАТУУ: 3521986400

7

Новогригорівська Перша сільська рада, КОАТУУ: 3521986900

8

Новоолександрівська сільська рада, КОАТУУ: 3521985600

9

Олександрівська сільська рада, КОАТУУ: 3521980400

10

Першотравневська сільська рада, КОАТУУ: 3521987400

11

Суходільська сільська рада, КОАТУУ: 3521987800

2. Перелік атрибутів, що автоматично завантажуються з реєстру Держгеокадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - ДРРПНМ) до хмарного онлайн середовища (веб-ресурсу Виконавця):

Таблиця 1

Найменування/назва характеристик/вимог, що встановлені замовником

На підтвердження відповідності Учасник вказує конкретні значення характеристик/вимог, що ним пропонуються у стверджувальній формі

2.1.

Компільовані відомості про речові права та атрибути сформованих земельних ділянок з реєстру ДГК та ДРРПНМ:

2.1.1.

Атрибути сформованої земельної ділянки:

2.1.1.1.

Кадастровий номер

 

2.1.1.2.

Площа, га

 

2.1.1.3.

Розташування сформованої земельної ділянки

 

2.1.1.4.

Цільове призначення сформованої земельної ділянки

 

2.1.1.5.

Категорія земель

 

2.1.1.6.

Вид сільськогосподарських угідь

 

2.1.1.7.

Вид права власності на сформовану земельну ділянку

 

2.1.2.

Право власності:

2.1.2.1.

Прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи або Юридична особа (повна назва)

 

2.1.2.2.

Частка володіння

 

2.1.2.3.

ЄДРПОУ (за наявності)

 

2.1.2.4.

Дата державної реєстрації права

 

2.1.2.5.

Номер запису про право

 

2.1.2.6.

Державний реєстратор, що здійснив державну реєстрацію права

 

2.1.3.

Відомості про підставу виникнення права власності:

2.1.3.1.

Вид документу

 

2.1.3.2.

Номер документа

 

2.1.3.3.

Дата документа

 

2.1.3.4.

Видавник

 

2.1.4.

Інші речові права:

2.1.4.1.

Вид іншого речового права

 

2.1.4.2.

Дата державної реєстрації іншого речового права

 

2.1.4.3.

Номер запису про право

 

2.1.4.4.

Державний реєстратор, що здійснив державну реєстрацію права

 

2.1.4.5.

Строк дії іншого речового права

 

2.1.4.6.

Суб’єкти іншого речового права

 

2.1.4.7.

ЄДРПОУ (за наявності)

 

2.1.5.

Відомості про підставу виникнення іншого речового права:

2.1.5.1.

Вид документу

 

2.1.5.2.

Номер документа

 

2.1.5.3.

Дата документа

 

2.1.5.5.

Видавник

 

2.2.

Результат надання послуги:

2.2.1.

Доступ до хмарного середовища (веб-ресурсу та прикладного програмного інтерфейсу) наповненого відомостями актуального місця розташування сформованих земельних ділянок, їх меж, розмірів, правового статусу на підставі відомостей отриманих з реєстру Держгеокадастру та ДРРПНМ.

 

2.3.

Наявний функціонал щодо обліку заяв на безоплатну передачу земельних ділянок у власність, а саме наявність наступних функцій:

2.3.1.

Пошук за наступними критеріями:

2.3.1.1.

Номер заяви

 

2.3.1.2.

Дата заяви

 

2.3.1.3.

П.І.Б.

 

2.3.1.4.

ІПН

 

2.3.1.5.

Кадастровий номер

 

2.3.1.6.

Місце розташування земельної ділянки

 

2.3.1.7.

Цільове призначення земельної ділянки

 

2.3.2.

Відстеження стану рішення:

2.3.2.1.

Отримано заяву

 

2.3.2.2.

Дозвіл

 

2.3.2.3.

Передано у власність

 

2.3.2.4.

Відмовлено

 

2.3.2.5.

Право оренди на аукціон

 

2.4.

Основні вимоги до відображення інформації:

2.4.1.

Підкладка карти – супутникові зображення земної поверхні

 

2.4.2.

Функція надання актуальних на дату завантаження даних, щодо земельних ділянок в межах і за межами населених пунктів

 

2.4.3.

Полігони сформованих земельних ділянок повинні бути відображені в різних кольорах в залежності від кінцевого користувача земельної ділянки, відповідно до легенди карти з можливістю зміни кольору відображення

 

2.4.4.

Функція, що передбачає можливість виміру площі земельної ділянки на карті за допомогою встановлення меж полігону

 

2.4.5.

Повинна бути передбачена можливість перемикання відображення шарів кінцевих користувачів сформованих земельних ділянок через легенду карти

 

2.4.6.

Легенда повинна містити підсумовані відомості про кількість та площу сформованих земельних ділянок в користуванні кінцевих користувачів земельних ділянок

 

2.4.7.

Межі оброблювальних масивів, векторизованих згідно даних супутникових зображень земної поверхні повинні бути відображені потовщеною лінією з можливістю зміни кольору кожного оброблювального масиву та бути доступні до редагування за необхідності

 

2.4.8.

Відомості про сформовані земельні ділянки повинні відображатися при кліку по відповідному полігону сформованої земельної ділянки. Також потрібне посилання на детальну інформацію про сформовану земельну ділянку

 

2.4.9.

Веб – ресурс повинен забезпечувати автоматизований підрахунок наявності та об’ємів необґрунтованого обробітку земель державної та/або комунальної власності в межах оброблюваних масивів, оцифрованих згідно супутникових даних

 

2.4.10.

Можливість відображення інформації по законному землекористуванню в розмірі суб’єктів та в їх порівняльному аналізі з можливістю фільтрації по видам сільськогосподарських угідь та нормативно-грошовою оцінкою

 

2.4.11.

Зміна відображення карти в режим терміну дії іншого речового права повинно відбуватися перемикачем на карті. Легенда карти та режим відображення змінюється на такі категорії та кольори:

 

2.4.11.1.

Червоний – до двох років до закінчення строку дії іншого речового права

 

2.4.11.2.

Жовтий – від 2 до 5 років до закінчення строку дії іншого речового права

 

2.4.11.3.

Зелений – більше 5 років до закінчення строку дії іншого речового права

 

2.4.11.4.

Сірий – відсутні відомості про строк дії іншого речового права

 

2.4.12.

Наявні тематичні карти у функціоналі Веб-ресурсу, в яких відображаються земельні ділянки за двома критеріями, а саме, за ризиками (необґрунтований обробіток та не зареєстровані договори оренди землі) та за обмеженнями (земельні ділянки з обмеженнями у використанні)

 

2.5.

Основні вимоги до експорту інформації:

2.5.1.

Передбачена можливість експорту відомостей про сформовані земельні ділянки та права на них в формат Microsoft Excel *.xlsx з такими фільтрами:

 

2.5.1.1.

Зона КОАТУУ

 

2.5.1.2.

Наявність договорів користування, з можливістю вибору конкретного користувача

 

2.5.1.3.

В межах оброблювальних масивів

 

2.5.1.4.

В межах масивів, створених під час використання функціоналу

 

2.5.1.5.

За межами оброблювальних масивів

 

2.5.1.6.

За строком дії іншого речового права, від/до

 

2.5.1.7.

За власником сформованої земельної ділянки, з можливістю вибору конкретного власника

 

2.5.1.8.

За видом с/г угідь

 

2.5.1.9.

За цільовим призначенням

 

2.5.1.10.

За формою власності

 

2.5.1.11.

За площею

 

2.5.2.

Процес підготовки до експорту та фільтрації повинен відбуватися паралельно зі зміною відображення відфільтрованих даних на карті в режимі онлайн

 

2.5.3.

Передбачена можливість формування висновку по кожній сформованій земельній ділянці в наступному вигляді (в форматах: xlsx. тощо.), Таблиця 2:

 

       

Таблиця 2

Дані сформованої земельної ділянки

1

2

3

 

Запитувані дані

Результат

1.

Атрибути сформованої земельної ділянки:

1.1.

Кадастровий номер;

 

1.2.

Площа, га.;

 

1.3.

Розташування сформованої земельної ділянки;

 

1.4.

Цільове призначення сформованої земельної ділянки;

 

1.5.

Категорія земель;

 

1.6.

Вид сільськогосподарських угідь;

 

1.7.

Вид права власності на сформовану земельну ділянку;

 

2.

Право власності:

2.1.

Прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи або Юридична особа (повна назва);

 

2.2.

Частка володіння;

 

2.3.

ЄДРПОУ (за наявності);

 

2.4.

Дата державної реєстрації права;

 

2.5.

Номер запису про право;

 

2.6.

Державний реєстратор, що здійснив державну реєстрацію права;

 

3.

Відомості про підставу виникнення права власності:

3.1.

Вид документу;

 

3.2.

Номер документу;

 

3.3.

Дата документу;

 

3.4.

Видавник;

 

4.

Інші речові права:

4.1.

Вид іншого речового права;

 

4.2.

Дата державної реєстрації іншого речового права;

 

4.3.

Номер запису про право;

 

4.4.

Державний реєстратор, що здійснив державну реєстрацію права;

 

4.5.

Строк дії іншого речового права;

 

4.6.

Суб’єкти іншого речового права;

 

4.7.

ЄДРПОУ (за наявності);

 

5.

Відомості про підставу виникнення іншого речового права:

5.1.

Вид документу;

 

5.2.

Номер документу;

 

5.3.

Дата документу;

 

5.4.

Видавник;

 

 

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 460 000,00 грн. (Чотириста шістдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами) та очікувана вартість предмета закупівлі складає 460 000,00 грн. (Чотириста шістдесят тисяч грн. 00 коп.)  з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі попередніх розрахунків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2025 рік. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2025 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та  в електронній системі закупівель “Prozorro”

Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178.

 

6. Джерело фінансування закупівлі

Кошти місцевого бюджету.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь