Інформація щодо процедур закупівель
Інформація щодо процедур закупівель
на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Моноблоки ДК 021:2015: 30210000-4).
- Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-01-31-006550-a
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Моноблоки ДК 021:2015: 30210000-4)
Місце поставки: 28500, Україна, Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 28.
Кількість товару: Моноблоки ДК 021:2015: 30210000-4 – 6 штук.
Замовник залишає за собою право зменшити обсяги закупівлі після укладання договору у разі зменшення потреби. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю.
Строк поставки товарів: партіями відповідно до заявок Замовника протягом поточного року до 01.03.2025 року з правом дострокової поставки. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
- Ціна за одиницю Товару включає витрати на доставку Товару, витрати на завантажувальні та розвантажувальні роботи.
- Вимоги до якості виробу: Товар повинен бути доставленим неушкодженим. Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
- Для підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним вимогам учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та скріплену підписом уповноваженої особи учасника порівняльну таблицю щодо запропонованого товару за формою, наведеною у таблиці Додатка № 2 із зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару.
Учасник має вказати фактичні дані запропонованого товару. Якщо Учасником буде зазначено, наприклад, не більше, або не менше, така інформація буде сприйматися Замовником такою, що не відображає фактичну інформацію про товар та не дає можливості встановити відповідність товару вимогам тендерної документації.
Порівняльна таблиця
Технічні характеристики |
||
1 |
Торговельна марка, тип, виробник |
|
2 |
Моноблок |
Black |
3 |
Короткі технічні характеристики
|
Екран 27" IPS (1920x1080) FHD / Intel Core i3-1305U (1.6 - 4.5 ГГц) / RAM 16 ГБ / SSD 512 ГБ / Intel UHD Graphics / Без ОД / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / без ОС / клавіатура + миша |
4 |
Відеокарта |
|
5 |
Процесор
|
|
6 |
Обсяг оперативної пам'яті |
|
7 |
Порти
|
1 x USB 3.2 Gen2 (type-C) |
8 |
Попередньо встановлене ПЗ |
Без ОС |
9 |
Розміри |
612.5 x 37.3 x 445.52 мм |
10 |
Додаткові можливості
|
Вбудовані динаміки; |
11 |
Обсяг SSD |
|
12 |
Вид |
|
13 |
ОС |
|
14 |
Кількість ядер процесора |
|
15 |
Тип оперативної пам'яті |
|
16 |
Дисплей |
|
17 |
Бездротовий інтерфейс |
|
18 |
Тип відеокарти |
|
19 |
Колір |
Чорний |
20 |
Виробник GPU |
Intel (або еквівалент) |
21 |
Частота ядра |
1.6 |
22 |
Можливість кріплення VESA |
Без можливості кріплення VESA |
23 |
Тип дисплея |
Звичайний |
24 |
Тип матриці |
IPS |
25 |
Гарантія |
12 місяців |
26 |
Роздільна здатність |
1920 x 1080 |
27 |
Мережевий інтерфейс |
1 Гбіт/сек |
У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції зазначених в Додатку № 2 до тендерної документації вимог, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається:
- Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 12 місяців з дати отримання Товару від Продавця, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник.
- Перелік сервісних центрів Постачальника або Виробника обладнання (назви, адреси, контактні телефони в областях України (крім тимчасово окупованих), які забезпечують гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.
Примітка:у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент»
(a) сфера (галузь) застосування;
(b) призначення;
(c) методи/способи застосування;
(d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування;
(e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 160 000,00 грн. (Сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах офіційних представників (дилерів). При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників товару за предметом закупівлі на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та/або прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, та/або отриманих комерційних пропозицій, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, тощо.
Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме:
Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178.
Розмір бюджетного призначення: 160 000,00 грн. (Сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.