Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

 Інформація щодо процедур закупівель

Дата: 22.01.2025 16:26
Кількість переглядів: 18

 Інформація щодо процедур закупівель

Фото без опису

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі


код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка

 (Комплект обладнання для сонячної електростанції)

 

 

Відкриті торги з особливостями  UA-2025-01-21-015761-a

 

 

740 000.00 грн. (сімсот сорок тисяч гривень                   00 копійок)

з ПДВ.

.

 

1 Сонячна панель

Бренд: Longi Solar,  або еквівалент

Тип: Монокристалічна сонячна панель

Номінальна потужність, Вт: 585

Номінальний струм, А: 13,24

Номінальна напруга, В: 44,21

ККД,  %: 22,6

Клас захисту ІР:  ІР68

Кількість  фотоелементів в модулі, шт: 144 (6х24)

Кількість панелей в комплекті, шт: 1

Висота, мм: 2278

Ширина, мм: 1134

Глибина, мм: 35

Вага, кг: 27,5

 

Сонячні панелі повинні бути сумісні                     з мережевим сонячним інвертором

 

2. Мережевий сонячний інвертор

Бренд: HUAWEL, або еквівалент

Тип: мережевий сонячний інвертор

Номінальна потужність, кВт: 50

Кількість фаз: трифазний

Мінімвльна вхідна напруга PV – поля, В: 480

Максимальна вхідна напруга PV – поля, В: 850

Вихідна напруга, В: 380

Вихідна частота струму, Гц: 50/60

Форма вихідного сигналу: чиста синусоїдна

ККД при повному навантаженні, %: 98,5

Клас захисту ІР: ІР65

Тип контролера:МРРТ

Кількість трекерів МРРТ/PWM, шт: 4

 

. Поставка товару має супроводжуватися документами, що підтверджують його якість. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну реалізації товару.

2. Прийом-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткових накладних), по якості - документів, які засвідчують їх якість.

3. Неякісний або пошкоджений товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник.

4. Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

5. Гарантійний строк на обладнання повинен  відповідати гарантійному строку встановленого виробником.

6. В загальну вартість пропозиції учасника повинні бути враховані вартість обладнання та матеріалів, його постачання до місця призначення, розвантаування  а також витрати учасника на сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

7. Для підтвердження якості продукції і гарантійних зобов’язань, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, копію чинного сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, копію чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 та копію чинного сертифікату на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020, виданих на ім'я учасника.

8.  Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати інформацію про сервісний центр (його місцезнаходження та контактні телефони), в якому буде проводитися гарантійний ремонт.

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2025 рік.

 Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі..

Розрахунок очікуваної вартості обумовлений за результатами   висновку цінового моніторингу  Кіровоградської регіональної торгово -промислової палати  №В-10  від 14.01.2025 р. виданий в інформаційно-консультативних цілях, аналізу та моніторингу процедур  закупівель з врахуванням  співвідношення очікуваної вартості, кількості  товару та наданих цінових пропозицій  постачальників.

Очікувана вартість предмета закупівлі складає 740 000,00 грн. (сімсот сорок тисяч  гривень 00 копійок).

 

22  січня 2025 року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь