Інформація щодо процедур закупівель
Інформація щодо процедур закупівель
на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС |
Вид та ідентифікатор закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Обґрунтування |
|
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі |
Очікуваної вартості предмета закупівлі |
|||
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги з харчування на період проведення заходів з поховання загиблих (померлих) осіб, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечували здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримання збройної агресії (поминальний обід) ДК 021:2015: 55511000-5) |
Відкриті торги з особливостями UA-2024-01-08-001520-a
|
500 000,00 грн. (П’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ |
Кількість послуги: 1 послуга (20 поминальних обідів). Кількість учасників одного поминального обіду – 100 осіб. Вимоги до надання послуг: Учасник розраховує ціну послуги поминального обіду відповідно до меню-замовлення. Вартість послуги має включати в себе витрати на закупку продуктів, транспортування, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, видачу, податки та збори, обов’язкові платежі та інші витрати, визначених законодавством. Послуга надаватиметься в приміщенні Учасника - переможця за його адресою; Обіди надаватимуться згідно попереднього замовлення; Виконавець організовує приготування обідів, згідно списків отримувачів, які подає Замовник; У зв’язку з сезонними умовами може змінюватися меню, але ціна обіду повинна залишатися на рівні ціни пропозиції; Наявність столового посуду і кухонного інвентарю згідно з нормами забезпечення їдалень для організації гарячого харчування; Наявність миючих та дезінфікуючих засобів згідно санітарних норм і правил; Забезпечення робітників спецодягом згідно санітарних норм і правил; Кожна партія продукції яка використовуватиметься для приготування має відповідати санітарно – гігієнічним вимогам; Продукти, які будуть використовуватись для даної послуги мають мати термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж 95 %) про, що учасником в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист; Виконавець виконує вимоги санітарних правил і норм при обробці сировини та виготовленні страв та виробів; Виконавець повинен забезпечити можливість одночасного та комфортного розміщення до 100 осіб для надання послуг. Строк надання послуг до 31.12.2024 року. |
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами) та очікувана вартість предмета закупівлі складає 500 000,00 грн. (П’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі попередніх розрахунків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2024 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”. |