Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Інформація щодо процедур закупівель

Дата: 07.06.2023 09:39
Кількість переглядів: 156

Інформація щодо процедур закупівель

Фото без опису

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Заходи з енергозбереження (придбання матеріалів: пінополістирол ДК 021:2015: 44112000-8; сітка армуюча 44114220-0 для поточного ремонту господарським способом фасаду багатоквартирного житлового будинку №54 по вул. Соборності України, м. Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області)

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2023-06-05-013714-a

 

Очікувана вартість предмета закупівлі - 202 350,00 грн. (Двісті дві тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

№ п/п

Найменування  товару

Розфасовка/характеристика

Оди-ниці виміру

Кількість

 

  1.  

Пінополістирол ДК 021:2015: 44112000-8

50мм

шт.  

360

  1.  

Сітка армуюча 44114220-0

Рулон по 50м2

рул.  

140

  1. Товар не повинен мати дефектів, пов’язаних з матеріалами та роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та постачальника за договором.
  2. Товар, що пропонується учасником, повинен бути новим, упакованим у заводську упаковку, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні, не пошкодженим, з відповідним маркуванням щодо продукції, що постачається. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах.
  3. Рік виробництва – не раніше 2023 року.
  4. Товар повинен бути придатним для використання, виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України та затверджені на зазначений вид продукції. Товар обов’язково під час постачання повинен супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та походження (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, тощо). Не допускається поставка виставочних та дослідних зразків товару.
  5. Товар, що постачається, повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам нормативної документації (ДСТУ, ТУ, ГОСТ тощо), згідно з якими товар виготовляється.
  6. В складі тендерної пропозиції учасник надає на кожний товар документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару, сертифікат якості або декларацію відповідності тощо.

№ п/п

Найменування  товару

Розфасовка/характеристики

Одиниці виміру

Кількість

 

Характеристика / технічний опис

1

Пінополістирол ДК 021:2015: 44112000-8

50мм

шт.  

360

Призначення:

Пінополістирольні плити використовують для звуко- та термоізоляції житлових, громадських і промислових будівель, як новозбудованих, так і тих, що перебувають в експлуатації. 

Технічні та інші характеристики:

Густина, ρ ≥ кг - 9

2

Сітка армуюча 44114220-0

Рулон по 50м2

рул.  

140

Призначення:

Фасадна штукатурна сітка, яку використовують при фасадній теплоізоляції з метою запобігання утворенню тріщин.

Технічні та інші характеристики:

Витрата матеріалу: 1,1 м2/м2

 

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому. Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua тощо) та отриманих комерційних пропозицій. Очікувана вартість на закупівлю складає 202 350,00 грн. (Двісті дві тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь