Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Інформація щодо процедур закупівель

Дата: 02.06.2023 10:48
Кількість переглядів: 78

Інформація щодо процедур закупівель

Фото без опису

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Придбання ліфту пасажирського для багатоквартирного житлового будинку №54 по вул. Соборності України в м.Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області  ДК 021:2015: 42410000-3)

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2023-06-01-014055-a

 

Очікувана вартість предмета закупівлі - 1 000 000,00 грн. (Один мільйон грн. 00 коп.) з ПДВ.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Кількість товару: 1 шт.

Оплата за поставлений товар: Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної.

Строк поставки товарів: До 10.07.2023р.

Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.

Товар повинен бути новим, не раніше 2022 року випуску, технічно справним, комплектуючі та матеріали - такі, що не були у вживанні.

Поставка товару повинна супроводжуватися видатковою накладною, супутньою документацією виробника (настанова щодо експлуатування, сервісна книжка тощо).

Доставка товару здійснюється за рахунок Учасника за вказаною Замовником адресу.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

Ліфт (9 зупинок9 поверхів)

Устаткування

1

Призначення ліфта

(пасажирський )

2

Тип ліфта

МП/MR (з машинним приміщенням)

3

Вантажопідйомність

не менше 400 кг

4

Швидкість руху

не менше 1-2 м/с

5

Висота підйому не менше

26,4 м

6

Кількість зупинок

99 (9 зупинок9 поверхів)

7

Максимальна кількість пасажирів, яку може перевозити

4

8

Вид головного приводу

Електричний

9

Маркировка поверхів  у ряду 

1,2,3,4,5,6,7,8,9

10

Основний посадковий поверх

1

11

Система керування

Одиночне, Arcode

12

Лебідка

Редукторна

13

Частотний перетворювач

Комплектується

14

Табло індикації

На 1 поверсі та в кабіні

15

Середовище, в якому експлуатується ліфт

УХЛ4

16

Розміщення противаги

З правого боку або з задньої частини

17

Кнопки виклику

Без залипання, з дисплеєм

Характеристика кабіни

1

Вид кабіни

Непрохідна

2

Орієнтовні внутрішні розміри кабіни (Ш х Г х В), мм

1000*900*2100

3

Орієнтовний дверний отвір кабіни (Ш х В), мм

700*1960

4

Купе кабіни

Фарбований метал

5

Панель керування

Нержавіюча сталь типу «Колона» «TFT» дисплей

Вентилятор

Кнопки наказів зі шрифтом «Брайля» в антивандальному виконанні

6

Стеля кабіни

Фарбований метал

7

Освітлення кабіни

світлодіодне

8

Дзеркало

Є

9

Привід дверей кабіни

Частотне регулювання

10

Двері кабіни

Фарбований метал

11

Тип відкривання

телескопічне

11

Покриття підлоги

Зносостійкий лінолеум

ХАРАКТЕРИСТИКА ШАХТИ

1

Розміщення  шахти

Всередині будівлі

2

Конструкція стін шахти

залізобетонна

3

Конструкція дверей шахти

двопанельна

4

Вид привода дверей шахти

автоматичний

5

Оздоблення дверей шахти

Фарбований метал

6

Вогнестійкість

Не нормована

7

Орієнтовний розмір шахти, мм

1520*1450

Гарантійні зобов’язання

1

Гарантія

не менше 24 місяців з дня введення в експлуатацію

2

Технічне обслуговування, що входить у загальну вартість (без додаткової плати)

не менше 12 місяців з дня введення в експлуатацію

Інші умови

1

Демонтажні роботи старого ліфтового обладнання

включені в ціну закупівлі (договору)

2

Монтажні та пусконалагоджувальні роботи

включені в ціну закупівлі (договору)

3

Введення в експлуатацію

включені в ціну закупівлі (договору)

4

Обмеження щодо дати виготовлення ліфта

не раніше 01 січня 2022 року

1Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".

Якісні вимоги до предмету закупівлі:

Пропонована учасником система контролю доступу, яка буде знаходитись на об’єкті Замовника (постачатись згідно технічних вимог цього додатку до тендерної документації), повинна пройти оцінку відповідності згідно Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1077 від 16.12.2015 (Модуль А), що підтверджується наданням учасником процедури закупівлі (у складі своєї пропозиції) декларації про відповідність, виданої акредитованим НААУ (Національним агентством з акредитації України) органом з оцінки відповідності, у підтвердження чого учасником процедури закупівлі також надається сканована копія дійсного атестата про акредитацію (без надання додатку/додатків до цього атестату). Також учасник має надати дійсний сертифікат відповідності на пропоновану учасником систему контроля доступу, виданий учаснику органом з сертифікації на підставі протоколу сертифікаційних випробувань, про що має бути зазначено у даному сертифікаті відповідності.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому. Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua тощо) та отриманих комерційних пропозицій. Очікувана вартість на закупівлю складає 1 000 000,00 грн. (Один мільйон грн. 00 коп.) з ПДВ.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь