Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Інформація щодо процедур закупівель

Дата: 06.03.2023 10:51
Кількість переглядів: 156

 

Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Лот №1 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м.  Долинська - с.Новогригорівка Друга- с. Олександрівка і у зворотньому напрямку  - ДК 021:2015: 60130000-8Лот №2 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м. Долинська - с.Новошевченкове- с. Новомихайлівка- с. Олександрівка і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8; Лот №3 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м.  Долинська – с. Степове і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8; Лот №4 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м. Долинська -  с. Федоро-Шулічине - с. Олександрівка- с. Новоолександрівка - с. Олександрівка і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8; Лот №5 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м. Долинська – с. Лаврівка – смт. Молодіжне і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8; Лот №6 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом м . Долинська -с. Суходільське- смт.Молодіжне – і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8)

Відкриті торги з особливостями  UA-2023-03-03-010002-a

 

911 252,00 грн. (Дев’ятсот одинадцять тисяч двісті п’ятдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ в тому числі: Лот 1 – 106 465,00грн.;  Лот 2 – 222 136,00 грн.;  Лот 3 – 73 641,00грн.; Лот 4  -237 204,00 грн.;  Лот 5 – 121 482,00 грн.; Лот 6 – 150 324,00 грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Термін надання послуг – з дати підписання договору  до 31 грудня 2023 року. Технічні, кількісні  та якісні характеристики предмета закупівлі: Кількість послуг: Лот №1 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м.  Долинська - с.Новогригорівка Друга- с. Олександрівка і у зворотньому напрямку  - ДК 021:2015: 60130000-8 – 1 послугаЛот №2 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м. Долинська - с.Новошевченкове- с. Новомихайлівка- с. Олександрівка і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8 – 1 послуга; Лот №3 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м.  Долинська – с. Степове і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8 – 1 послуга; Лот №4 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м. Долинська -  с. Федоро-Шулічине - с. Олександрівка- с. Новоолександрівка - с. Олександрівка і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8 – 1 послуга; Лот №5 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом: м. Долинська – с. Лаврівка – смт. Молодіжне і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8 – 1 послуга; Лот №6 - Послуги з перевезення учнів за маршрутом м . Долинська -с. Суходільське- смт.Молодіжне – і у зворотньому напрямку - ДК 021:2015: 60130000-8 – 1 послуга. Учасник організує підвезення учнів відповідно до Законів України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 року № 2344-III (із змінами), «Про дорожній рух» від 30.06.1993 № 3353-XII; Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджені постановою КМУ від 18.02.1997 № 176 (у редакції постанови КМУ від 04.12.2019 № 1089) та інших нормативних актів, що регулюють цю діяльність. Підвезення учнів здійснюється до  31 грудня 2023 року, крім вихідних, святкових, канікулярних днів та інших днів (які можуть виникнути поза волею Сторін), погоджених із Замовником. Учасник має здійснювати підвезення учнів до закладів освіти та у зворотньому напрямку. Учасник визначає ціни, з урахуванням податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені, страхування, а також інших витрат, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством із урахуванням умов, визначених тендерною документацією. Учасник - переможець процедури закупівлі до укладення договору повинен надати затверджені маршрути перевезення дітей відповідними службами України, дозвіл (або ліцензію) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Транспортні засоби мають відповідати вимогам безпеки, мати належний технічний стан та бути укомплектовані відповідно до вимог Правил дорожнього руху та затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306 та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту затверджених Постановою КМУ від 26 вересня 2007 року №1184 згідно із замовленням Замовника . Транспортні засоби повинні бути призначені для роботи на маршрутах приміського та міського сполучення, оснащений двома вхідними дверима, для більш зручної та безпечної посадки та висадки пасажирів. Перевезення має здійснюватися відповідно до визначеного маршруту перевезення, встановленого графіка зупинок та схеми маршруту. Перевізник має розробити та затвердити у відповідних інстанціях паспорт маршруту згідно наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 04.05.2010 року № 278 «Про затвердження порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту». Надавач послуг зобов’язаний вживати заходи для запобігання забруднення навколишнього середовища, зокрема:- не порушувати екологічні права та інтереси місцевих громад;- запобігати виникненню аварійних ситуацій;- запобігати утворення продовольчих відходів;- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт;- ощадливо використовувати воду та електроенергію. Учасник-переможець повинен забезпечити: відповідність стану автотранспорту вимогам щодо підвезення учнів; щоденну перевірку його технічного стану;щоденне кваліфікаційне медичне обстеження стану здоров'я водія;відповідність рівня кваліфікації водіїв, що гарантує безпечне підвезення учнів;можливість підмінного транспорту для надання послуг з підвозу учнів у випадку пошкодження основного транспорту;безпечність школярів в період руху автотранспорту;своєчасну подачу автотранспорту до зазначеного пункту.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на 2023р.: Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб організації перевезення учнів до місця навчання і зворотному напрямку; Очікувана вартість сформована на підставі розрахунків до бюджетних запитів; Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2023 рік на основі фактичного виконання за 2022 рік, базової ціни та структури вартості перевезення за 1 км з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та  в електронній системі закупівель “Prozorro”. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами) та очікувана вартість предмета закупівлі складає 911 252,00 грн. (Дев’ятсот одинадцять тисяч двісті п’ятдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ в тому числі: Лот 1 – 106 465,00грн.;  Лот 2 – 222 136,00 грн.;  Лот 3 – 73 641,00грн.; Лот 4  -237 204,00 грн.;  Лот 5 – 121 482,00 грн.; Лот 6 – 150 324,00 грн.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь