Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Інформація щодо процедур закупівель на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України  від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р.

Дата: 24.10.2022 09:13
Кількість переглядів: 133

Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

ІНФОРМАЦІЯ

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Мікроавтобус Mercedes-Benz Sprinter 313 такий що був у використанні ДК 021:2015: 34115200-8)

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2022-10-21-008394-a

 

Очікувана вартість предмета закупівлі - 400 000,00 грн. (Чотириста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.

Поставка товару повинна супроводжуватися видатковою накладною, супутньою документацією виробника (настанова щодо експлуатування, сервісна книжка тощо).

№ з/п

Характеристики товару

 

Мікроавтобус Mercedes-Benz Sprinter 313 

  1.  

Марка: Mercedes-Benz Sprinter 313 вантажопасажирський

  1.  

Тип: Мікроавтобус

  1.  

Модифікація: Sprinter 313

  1.  

Рік виготовлення - не старіше 2006, не новіше - 2010 р

  1.  

Стан: бувший у використанні (в експлуатації)

  1.  

Колір: білий

  1.  

Вантажопасажирський фургон: 7 місць без водія

  1.  

Робочий об'єм: 2.1 л

  1.  

Тип палива: Дизель

  1.  

Привід: Задні ведучі

  1.  

Тип коробки: Механічна

  1.  

Кількість швидкостей: 5

  1.  

Кількість дверей: 2/3

  1.  

Пробіг:  до 200 тис. км

  1.  

Інше

Бічне розвантаження , тристороннє розвантаження , заднє розвантаження

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України.
Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 3 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Мікроавтобус Mercedes-Benz Sprinter 313 такий що був у використанні ДК 021:2015: 34115200-8) складає 400 000,00 грн. (Чотириста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ, кількість мікроавтобусів – 1 шт.

 

Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання обладнання  для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID – карток) ДК 021:2015: 30213300-8)

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2022-10-24-009022-a.

Очікувана вартість предмета закупівлі - 330 000,00 грн. (Триста тридцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені  відповідно до потреб Долинської міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації разом з додатками до неї, оголошенні про проведення відкритих торгів.

Призначення РС

РС призначена для автоматизації діяльності посадових осіб для виконання державних функцій щодо надання послуг з оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус (далі – документи), взяття їх біометричних даних (параметрів).

РС забезпечує роботу посадових осіб в інтерфейсі web-сервісу під час виконання встановлених процедур та операцій з оформлення та видачі документів, у тому числі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки, за умови встановлення спеціального програмного забезпечення для оформлення та видачі паспортних документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів), а також реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства.

Склад РС

РС представляє програмно-технічний комплекс на базі персонального комп’ютера з встановленим загальним програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів.

До складу РС входять апаратні та програмні компоненти.

Склад апаратних компонентів РС

До складу РС входять наступні апаратні компоненти:

Комплект обладнання:

- системний блок з наступними технічними характеристиками:

процесор: не нижче Intel Core i3-7100;

ОЗУ: не менше 8GB;

жорсткий диск: не менше 500 Gb;

USB: не менше 7 роз'ємів або окремий USB HUB з джерелом живлення (активний);

графічний адаптер: повинен мати можливість підключення двох моніторів в режимі Dual Monitor;

операційна система: Microsoft Windows 10 Pro.

джерело безперебійного живлення, потужністю не меншою потужності блоку живлення системного блоку, помноженої на 1,5.

клавіатура та маніпулятор типу «миша».

два Монітори: IPS (LCD) 23" з роздільною здатністю не менше 1920х1080 та з двома інтерфейсами підключення до графічного адаптеру (відповідно до виходів графічного адаптеру встановленого у системний блок).

багатофункціональний пристрій формату А4 з можливістю  сканування та двостороннього друку або комплект: планшетний сканер та принтер з можливістю двостороннього друку формату А-4.

пристрій зняття відбитків пальців Dermalog LF10 або ZF1.

сканер підпису Wacom серії STU-4ХХ та серії STU-5ХХ або Dermalog LF10.

пристрій зчитування документів з безконтактним електронним носієм Dermalog XF9 або ATOM Document Reader (ADR300).

цифрова клавіатура (Numpad).

фотоапарат Canon EOS 1100D, Canon EOS 1200D, Canon EOS 1300D або Canon EOS 2000D.

комплект студійного освітлення:

спалах MD-50SM – 2 од.;

патрон для спалаху – 2 од.;

синхронізатор Falcon SH-25E – 1 од.;

фотоштатив – 2 од.;

світловідбивний щит розміром 1,2х1 м;

світловідбивна парасоля.

1.4. Вимоги до програмних компонентів РС

Ліцензійне програмне забезпечення (ПЗ) :

- операційна система: Microsoft Windows 10 Home або Professional 64 BitUkrainian попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі та україномовним інтерфейсом.

Замовник залишає за собою право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій на операційну систему до представників компанії виробника.

Вимоги до документації на РС

     До складу документації на РС повинна входити документація, що входить до відповідних компонентів постачання: апаратних та програмних.

     Документація передається Замовнику в електронному (СD диск) та/або паперовому вигляді.

1.6. Вимоги до надання послуг до РС

РС повинна постачатися з наданням наступних послуг щодо:

доставки обладнання РС, ПЗ;

встановлення, монтажу обладнання РС на об’єкті Замовника;

налаштування ПЗ.

Вся  продукція повинна бути виготовлена відповідно до Держстандарту, мати документи, підтверджуючі якість, і відповідати санітарно-гігієнічним нормам.

Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тенденції документації.   Учасник гарантує надання якісного товару. Обладнання предмету закупівлі повинно бути сертифікованим у встановленому законодавством порядку (наявність свідоцтв/ліцензій, сертифікатів відповідності якості на обладнання) та відповідати державним стандартам України тощо. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії відповідних документів на якість товару, які підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим державним стандартам України. Обладнання повинно бути новим і таким, що не було раніше у використанні. Гарантійний строк на предмет закупівлі становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше ніж 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік, становить 330 000,00 грн. (Триста тридцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь