Долинська міська рада

Кіровоградська область, Кропивницький район

РІЧНИЙ ЗВІТ МІСЬКОГО ГОЛОВИ,

Дата: 29.12.2021 11:57
Кількість переглядів: 763

Річний звіт!

Звітую перед громадою про роботу на посаді міського голови за 2021 рік!!!

Виконання бюджету по доходам

До загального фонду бюджету міської територіальної громади надійшло власних і закріплених доходів у сумі 155,341 млн. грн, або 108,2% до запланованих надходжень з урахуванням змін. Понадпланово отримано надходжень у сумі 25,716 млн. грн.

Основними джерелами дохідної частини бюджету громади (78,5% від обсягу доходів загального фонду) залишається податок на доходи фізичних осіб (53,9%) та плата за землю у складі податку на майно (25,1%)

Надходження податку на доходи фізичних осіб склали 73929,0 тис. грн, або 110,6% до плану з урахуванням змін.

Приріст цього податку до минулого року склав 22,6% (13603,5 тис. грн), який забезпечено переважно за рахунок збільшення мінімальної заробітної плати, збільшення виплачених дивідендів, сплати податку з доходів, інших ніж заробітна плата (орендна плата за земельні частки (паї) за майбутні періоди.

Надходження плати за землю склали 34487,3 тис. грн., або 102,8% до плану. Порівняно з минулим роком досягнуто приріст по платі за землю у сумі 3604,1 тис. грн., або 11,7% за рахунок збільшення розміру орендної плати.

За рахунок перевиконання затверджених показників збільшено дохідну частину загального фонду бюджету міської територіальної громади на загальну суму 22705,8 тис. грн.

Надходження до спеціального фонду місцевих бюджетів району (без трансфертів) склали 3672,5 тис. грн., або 213,9% до затверджених показників (без врахування змін по власних надходженнях). Збільшено дохідну частину спеціального фонду бюджету міської територіальної громади на 783,3 тис. грн за рахунок надходжень коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення.

Станом на 01 грудня 2021 року видатки бюджетних установ, що фінансуються з бюджету міської територіальної громади, «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв», профінансовано в повному обсязі. Кредиторська заборгованість відсутня.

Затверджений план по доходам на 2021 рік без міжбюджетних трансфертів 131 265 984, 00 гривень (131,26 млн. грн..) та з міжбюджетними трансфертами 223 128 490,00 гривень (223,12 млн.грн.).

План на 2021 рік з урахуванням змін без міжбюджетних трансферті 154 771 037,00 гривень (154,77 млн.грн.) та з міжбюджетними трансфертами 285 630 886,07 гривень (285,63 млн.грн).

Відповідно до вище викладеного план по доходам без урахування міжбюджетних трансфертів уточнено на 23 505 053,00 гривень (23,50 млн.грн.) та з врахуванням міжбюджетних трансфертів 62 502 396,07 гривень (62,50 млн.грн.) (враховуючи міжбюджетні трансферти за 17 грудня 2021 року).

Видатки:

Видаткова частина бюджету станом на 17.12.2021 року - 218 697 832,37 гривень:

державне управління 35 303 438,18 грн. (16,14%);

по галузі «Освіта» - 134 532 622,30 грн. ( 61,51% );

по галузі «Охорона здоров’я» - 12 105 838,89 грн. (5,53 % );

соціальний захист – 9 943 958,92 грн. (4, 54% );

по галузі «Культура і мистецтво» - 7 800 354,06 грн. (3,57% );

по галузі «Фізична культура і спорт» - 3 368 500,83 грн. (1,54 %);

житлово-комунальне господарство – 7 782 441,32 грн. (3,56 % );

економічна діяльність – 5 636 039,94 грн. (2,58 % );

інша діяльність – 664 302,00 грн. (0,31 % );

міжбюджетні трансферти – 1 560 335,93 грн. (0,72% ):

Медицина

1. Загальна фінансова підтримка первинної, вторинної ланки – 12,6 млн.грн.

КНП «ЦПМСД»

Передбачене фінансування міський бюджет – 4,3 млн.грн

Передбачене фінансування державний бюджет – 14,6 млн.грн

Станом на 15 грудня 2021 року касові видатки становлять 2 880 883,39 грн. в тому числі загальний фонд -2 840 883,39 грн., спеціальний фонд- 40 000,00 грн., дані кошти витрачено на:

- оплата праці – 1 464 471,27 грн. (Пункт невідкладної допомоги -1 299 971,86 грн., виплата заборгованості – 164 499,41 грн.);

- нарахування на оплату праці – 321 494,43 грн. (Пункт невідкладної допомоги -285 993,84 грн., виплата заборгованості – 35 500,59 грн.);

- медикаменти та перев’язувальні матеріали – 361 840,61 грн.

- комунальні послуги та енергоносії – 328 687,57 грн. (теплопостачання – 52 650,00 грн., водопостачання та водовідведення – 15 942,32 грн., електроенергія – 71 212,50 грн., природний газ -158 919,78 грн., вугілля – 28 700,00 грн., вивіз ТПВ – 1 262,97 грн.);

- інші виплати населенню (відшкодування лікарських засобів відпущених за пільговими рецептами) – 191 579,07 грн.;

- предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 193 021,40 грн.

- оплата послуг (крім комунальних) – 179 789,04 грн.

- капітальні трансферти підприємствам, установам, організаціям – 40 000,00 грн. (сухожар ПГ-20 – 10 000,00 грн., кисневий концентратор -30 000,00 грн.).

До кінця року плануються такі витрати:

- оплата праці – 392 586,26 грн. (Пункт невідкладної допомоги - 49 111,82 грн., виплата заборгованості – 343 474,44 грн.);

- нарахування на оплату праці – 87 538,15 грн. (Пункт невідкладної допомоги -10 804,59 грн., виплата заборгованості – 76 733,56 грн.);

- медикаменти та перев’язувальні матеріали – 23 049,77 грн. (лікарські засоби, шприці, вата та ін.);

- комунальні послуги та енергоносії – 247 930,20 грн. (теплопостачання – 80 631,77 грн., водопостачання та водовідведення – 6 749,68 грн., електроенергія – 37 088,50 грн., природний газ -122 198,22 грн., вивіз ТПВ – 1 262,03 грн.);

- інші виплати населенню (відшкодування лікарських засобів відпущених за пільговими рецептами) – 31 516,93 грн.;

- оплата послуг (крім комунальних) – 6 784,96 грн. (охорона – 3 020,00 грн., інтернет та зв’язок – 3 764,96 грн.);

- апарат штучної вентиляції легень – 449 000,00 грн.

КНП «Долинська ЦЛ»

Передбачене фінансування міський бюджет – 8,3 млн.грн

Передбачене фінансування державний бюджет – 25,9 млн.грн

Кошти загального фонду:

- на забезпечення засобами індивідуального захисту медичних працівників в сумі 107482,00 грн., яку профінансовано в повному обсязі;

- на забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення структурних підрозділів лікарні в сумі 105595,00 грн., із них профінансовано 11040,80 грн.;

- на проведення поточного ремонту покрівлі будівлі станції швидкої допомоги в сумі 44992,00 грн., з якої профінансовано 44991,48 грн.;

- на облаштування пандусу до будівлі акушерського корпусу – 49000,00 грн., з якої профінансовано 48957,73 грн.;

- на монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об’єкті «Будівля інфекційного корпусу» в сумі 49022,81 грн., яку профінансовано в повному обсязі;

- на поточний ремонт санвузла акушерського відділення в сумі 49900,00 грн., із якої профінансовано 49888,34 грн.;

- на послуги з ремонту та обслуговування рентгенівського обладнання в сумі 86100,00 грн., яку профінансовано в повному обсязі;

- для забезпечення проходження медичних оглядів призовниками на строкову військову службу, які проживають на території Долинської ОТГ виділено 70000,00 грн., яку профінансовано в повному обсязі;

- для забезпечення проходження медичних оглядів пільговою категорією населення ( ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС , воїнів АТО/ООС, воїни інтернаціоналісти –УБД), - в сумі 113508,78 грн.;

- на встановлення диференціації оплати праці та мотиваційних процесів заробітної плати з нарахуваннями, включаючи виплати обов’язкового характеру, а також матеріальної допомоги, вихідної допомоги та омпенсацій за невикористану відпустку, погашення заборгованості для персоналу підприємства в сумі 2825341,00 грн.

- на нарахування на заробітну плату, включаючи виплати обов'язкового характеру в сумі - 456427,50 грн.;

- на забезпечення лікарні продуктами харчування для хворих, які знаходяться на стаціонарному лікуванні в сумі - 17981,97 грн.;

- на оплату комунальних послуг в сумі - 3487991,71 грн.

Кошти спеціального фонду виділено :

- для придбання камери стерилізатора парового ГК-100-ЗМ та 4 шт. кисневих концентраторів ОLV -10 - 225370,00 грн.

- на перерахунок кошторисної документації та проведення повторної експертизи за робочими проектами «Реконструкція трансформаторної підстанції № 430, яка знаходиться на території КНП»Долинська ЦЛ» - 18473,68 грн.;

ЖКГ

Завершені роботи з будівництва «Альтернативного водогону» в м. Долинська.

Запуск 01.2022 рік.

Виготовлено ПКД – траса Т 12-04 – 19,3 км – 800.000 тис. грн (міський бюджет)

Встановлено нових ліхтарів - 1010 шт.

КП «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді за рахунок коштів з міського бюджету виконувалися наступні основні види робіт:

1. Капітальний ремонту покрівель багатоквартирних житлових будинків № 26 по вул. Дружби народів (674 м2) та № 52 по вул. Нова (586 м2) в м. Долинська на загальну суму 887015,45 грн;

поточний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку № 68 по вул. Нова на суму 49000,00 грн., площа ремонту склала 354,8 м2;

придбано та встановлено 5 вхідних дверей в під’їздах багатоквартирних житлових будинках по вул. Центральна № 144,161, 163, 165, та вул. Шевченка,49 в м. Долинська на суму 99 800,00 грн.;

проведено технічне обслуговування внутрішньо будинкових газопроводів багатоквартирних будинків по №52, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 66, 68, 70, 76, 78, 80, 84, 86, 88, 90, 92, 94, 96, 98, 100, 102, 104, 106, 108 вул. Нова; №14, 16, 18, 20, 24, 26, 28, 30, 32 вул. Дружби Народів; №48 вул. Соборності України; №5,7 вул. Ольгерда Бочковського; №155 вул. Центральна міста Долинська на суму 125884,39 грн.

Завершені роботи «Нове будівництво спортивних та ігрових майданчиків по вул. Нова (мікрорайон № 6 в м. Долинська Кропивницького району Кіровоградської області» на суму 899980 грн.,

За рахунок надходжень за послуги з управління багатоквартирних будинків виконані наступні роботи:

придбано матеріали та виконано роботи по заміні аварійних мереж системи теплопостачання в багатоквартирних житлових будинках, вартість – 430 000,00 грн;

придбано листове залізо на суму – 251 000,00 грн, для ремонту котлів на котельнях міста;

здійснювались поточні ремонти покрівель в багатоквартирних будинків №108, 106,104, 102, 100, 98, 96, 94, 92, 90, 88, 86, 84, 80, 78, 76, 70, 68, 66, 64, 62, 60, 58 по вул. Новій, № 5, 7 по вул. О.Бочковського, №48 по вул. Соборності України, №32, 30, 28, 26, 24, 20, 18, 16, 14 по вул. Д. Народів. Також було здійснено ремонт покрівлі ганку у будинків №80, 62 по вул. Нова.

З метою якісного та своєчасного обслуговування населення за кошти підприємства придбано вантажний автомобіль ГАЗ 3307 на суму 200 000,00 грн., та трактор МТЗ-82 на суму 490 000,00 грн., Газель.

Комунальне підприємство «Координаційний центр по обслуговуванню населення» при Долинській міській раді:

Придбано 231 пог. м. поліетиленової труби ПЕ 100 SDR 17 225 х 13,4, запірної арматури Ду110 та Ду 160, інші матеріали на суму 271 260,00 грн.

Виконано роботи з гідродинамічної прочистки мереж каналізації від багатоквартирного будинку № 5 по вул. Ольгерда Бочковського до багатоквартирного будинку № 48 по вул. Соборності України протяжністю 250 пог. м., вартість робіт склала 15000,00 грн., також прочищено мережі ділянки каналізації від багатоквартирного будинку № 58 по вул. Нова до колодязя по вул. Соборності України протяжністю 700 пог. м., вартість робіт - 42000,00 грн.

З метою зменшення фінансового навантаження на населення через значне підвищення тарифів на водопостачання, з міського бюджету станом на 01 листопада 2021 року виділена дотація на відшкодування різниці в тарифах на водопостачання комунальним підприємствам «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді на суму 19 020,75 грн, та «Координаційний центр по обслуговуванню населення» при Долинській міській раді - 1 177 000,00 грн.

Фінансова підтримка комунального підприємства "Координаційний центр по обслуговуванню населення" при Долинській міській раді на подолання збитковості з водопостачання та водовідведення (на погашення заборгованості з водопостачання та водовідведення) - 2 903 200,00 грн.

Відповідно до укладеного Договору про виконання робіт від 02 серпня 2021 року, підрядною організацією продовжуються розпочаті в 2019 році роботи по об’єкту «Будівництво мереж водопостачання вулиць західної частини м. Долинська Кіровоградської області. Коригування». Обсяги фінансування будівельних робіт в 2021 році складають 4 429 484,05 грн., в тому числі: 442 948,4 грн – кошти місцевого бюджету, 3 986 535,65 грн – кошти державного бюджету. До кінця року планується прокладання трубопроводів по вулицям Корольова та Гетьмана Івана Мазепи протяжністю 2,1 км та введення в експлуатацію першої черги робочого проекту – 3,6 км трубопроводу.

Будівництво, ремонт та утримання доріг Долинської міської територіальної громади на 2022 рік

капітальний ремонт асфальтобетонного покриття – 1550 м2 на суму 959 701,45 грн,

капітальний ремонт тротуарного покриття – 221 м2 на суму 247 194,67 грн;

поточний ремонт асфальтобетонного покриття – 946,7 м2, на суму – 511233,88 грн;

поточний ремонт дорожнього покриття типу (біле шосе) – 850 м2, на суму 168520,56 грн;

поточний ремонт тротуарного покриття – 1041 м2, на суму 303 458,21 грн;

грейдерування дорожнього покриття – 108957,44 грн;

відновлено дорожню розмітку – 120 м2, на суму 39 986,81 грн;

зимове утримання доріг – 199 900,00 грн;

???? придбання та встановлення дорожніх знаків – 48 знаки на суму 54625,98 грн;

9) придбання та встановлення пристроїв примусового зниження швидкості – 6 шт., на суму 77996,13 грн;

Виготовлення пкд , експертизи та підготовчі роботи по об'єкту "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-04 Долинська-Новошевченкове-/Н-23/ км 0+000-км 19+300» в розмірі 800000,00 грн, та пкд по об'єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Космонавтів в с. Новогригорівка Перша Кропивницького району Кіровоградської області» на суму 99 726,4 грн. Роботи за даними робочими проектами будуть виконуватися на протязі 2022 року.

Перевезення

В 2021 році для забезпечення перевезення пільгової категорії населення з міського бюджету виділено 347 000,00 грн (маршрути: Долинська – Антонівка, Долинська – Молодіжне, Долинська – Новогригорівка Друга) і для перевезення пасажирів та дітей шкільного віку по місту - 202 000,00 грн (маршрут Маяк – Птахокомбінат) .

ІСТОРИЧНІ КРОКИ 2021!!!

Історична сімнадцята позачергова сесія Долинської міської ради!!!

03.12.2021 року на сесії міської ради було прийнято рішення про безоплатне приймання об’єктів державної власності в комунальну власність Долинської територіальної громади, а саме:

- об’єкти енергосилового цеху (КОС, ВОС);

( мережі водопостачання та водовідведення)

- Будинок культури «Червона Калина»;

- Гуртожиток (Готель);

- Ресторан «Стара Прага»;

- Будівля СК «Олімп»;

- Житлові будинки дев’ятиповерхові – 180 квартир!!!

- Недобудовані житлові будинки;

- Дитячий садок (незавершене будівництво)

- Будівлі ЖЕК 31, ангар, гараж;

- Лікарня на 250 ліжок з допоміжними спорудами;

- Інженерні мережі та споруди на території м. Долинська.

Загальна вартість безоплатно переданого майна 168.400 млн. грн.!!!

Відбувся аукціон з приватизації ДП «КГЗКОР» -0,45 млрд.грн. Інвестицій – 1500 робочих місць.

Розвиток підприємництва

Кількість суб’єктів господарювання, які здійснювали підприємницьку діяльність на території Долинської міської територіальної громади у 2021 році склала 720 осіб.

Надходження від суб’єктів підприємницької діяльності єдиного податку до бюджету громади станом на звітну дату склали 16206,1 тис. грн., акцизного податку – 2543,3 тис. грн..

На території громади працюють 391 об`єкт торгівлі та сфери послуг, З них протягом 2021 року відкрито 18 нових об’єктів торгівлі та сфери обслуговування, а саме: «Аптека+», магазини «Ifixed», «Смайлик», «Продукти», «Домашня свіжина», «Секонд плюс», «Секондхенд», «Лимончик», «Family», «Кошик», «Комбікорма», «М'ясомаркет» кіоск «Тютюнок», дві кав’ярні, об’єкт із надання послуг вантажоперевезень SAT, перевізник «Justin» автомийка самообслуговування «EVOSgroup», студія краси «Beautystudio», «Fermer», маркет «МАРКЕТОПТ».

Розпочаті роботи з будівництва АЗС, Супермаркету АТБ, маслоекстракційного заводу, рафінації та розливу олії, Автомийки, Сонячної електростанції 2 МВт.,

- Загальна сума капіталовкладень бізнесу за 2021 рік – 600,000 млн.грн.

ПАРКИ!!!

Розпочато будівництво території вільного простору НЕБО:

- Площа з прапором висота 12 м

- Відкритий кінотеатр

- Герб, висота – 3,5 м

- Покриття фем та асфальт – більше 1000 м.кв.

- Скейт-парк

- Вуличні тренажери

- Дитячий ігровий комплекс

- Освітлення, лавки, оновлення парків «Дружби», «Залізничників»,

Розпочаті роботи з створення парку «Молодіжненський»

ДНЗ

В комунальній власності міста знаходиться 12 комунальних закладів дошкільної освіти, в яких налічується 41 група.

У 2021 році на утримання комунальних закладів дошкільної освіти виділено кошти на загальну суму 31 340 219,08 грн.

Фонд заробітної плати працівників КЗДО (заробітна плата з нарахуваннями) у 2021 році складає 25 150 500,35 грн. Плата за комунальні послуги склала 3 090 772,87 грн, видатки на харчування становлять 1 993 809,06 грн.

За рахунок міського бюджету в комунальних дошкільних навчальних закладах в 2021 році виконано:

в КЗДО №3 «Колобок» на суму 49 900,00 грн. проведено поточний ремонт покрівлі переходу, виконані роботи з ремонту фасаду – 400,000 тис. грн.

в КЗДО «Вогник» на суму 49 500 грн проведено поточний ремонт внутрішнього електропостачання та електроопалення приміщень.

ремонт покрівлі будівлі КЗДО № 4 «Казка» - в сумі 200 000,00 грн.

Соціальний захист

Для забезпечення соціального захисту виділено наступні кошти:

на надання матеріальної допомоги по зверненнях громадян онкохворим, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та іншим категоріям населення для лікування та подолання інших складних життєвих обставин –385000,00 грн.,

надання матеріальної допомоги до 35-х роковин Чорнобильської катастрофи учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС l,ll, lll категорії та вдовам учасників ліквідації – 437000,00 грн;

надання матеріальної допомоги на лікування учасників бойових дій Другої світової війни війни – 6000грн;

на поховання непрацюючих громадян, які не досягли пенсійного віку та безрідних громадян – 63000,00 грн.;

на виплату стипендії учасникам бойових дій яким виповнилось 90 і більше років – 6100,00 грн.

відшкодування вартості путівок на санаторно-курортне лікування для ліквідаторів ЧАЕС ІІ та ІІІ категорій – 60000,00 грн.;

на компенсаційні виплати на пільговий проїзд окремим категоріям громадян залізничним транспортом – 273622,00грн;

на компенсаційні виплати на пільговий проїзд окремим категоріям громадян автомобільним транспортом – 347000,00 грн;

на надання пільг окремим категоріям громадян (пільговий проїзд залізничним транспортом раз в рік) – 2000,00 грн.;

на відшкодування інших пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку – 8300,00 грн.;

на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 9000,00 грн.;

на фінансове забезпечення безкоштовним зубопротезування пільгової категорії громадян – 90000,00 грн;

субвенція Кропивницькій районній раді на виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги згідно з Постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року №558 "Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги "та Постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року №859 "Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі" – 154127,00 грн;

на фінансову підтримку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 22400,00 грн.

на проведення оздоровчої компанії дітей – 146000,00 грн.;

на придбання новорічних подарунків дітям-сиротам, дітям з інвалідністю, дітям малозабезпечених сімей, дітям позбавлених батьківського піклування – 50000,00 грн;

на надання матеріальної допомоги дітям-сиротам, яким не встановлено опіку/піклування (допомога виплачується особам у яких знаходяться діти на тимчасовому влаштуванні) – 6000,00 грн.;

на фінансову підтримку Долинської громадської організації осіб з інвалідністю "Товариш" - 20000,00 грн.;

на фінансову підтримку громадської організації "Учасників бойових дій на території України та інших держав "Крок Патріотів") – 20000,00 грн.;

на фінансову підтримку громадської організації "Організація ветеранів України Долинської територіальної громади" - 10000,00 грн.

Програма підтримки породіль у Долинській міській територіальній громаді.

На даний час надана матеріальна допомога породіллям в сумі – 80000,00 грн. (5000 грн. на кожну породілю).

На утримання територіального центру у 2021 році виділено кошти з місцевого бюджету в розмірі 7 359 221,00 грн.

Забезпечення житлом

Станом на 16.12.2021 р. на черзі квартирного обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов при виконавчому комітеті міської ради перебувало 335 осіб, з них :

на першочерговій черзі – 149 осіб, в тому числі - 95 осіб з числа учасників АТО;

на позачерговій черзі – 95 осіб.

В цьому році отримали – 8 родин власне помешкання від міської ради.

Інформація про потенційні об'єкти безхазяйного майна та відумерлої спадщини на території ДМТГ

Впродовж 2021 року було опрацьовано більше 60 потенційних об'єктів безхазяйного майна та відумерлої спадщини на території ДМТГ. Отримані відповідні документи з Державних реєстрів, встановлені власники, сформовані справи до суду. В результаті чого, в судовому порядку, було визнано 6 об'єктів.

ОСВІТА

На 2021 рік в кошторисі видатків управління освіти з урахуванням змін, станом на 16 грудня 2021 року на потреби установи заплановано 1217276,7 тис. грн. у т.ч:

Державний бюджет – 78259,8 тис. грн, додаткова дотація :

Місцевий бюджет – 42679,5 тис.грн.

- оплата праці – 30763,2 тис. грн.;

- харчування – 2058,2 тис. грн.;

- відрядні – 132,0 тис. грн.;

- комунальні послуги та енергоносії – 5971,6 тис.;

- предмети,матер.обл.та інвентар – 1535,7 тис.грн;

- послуги (крім комун.) – 2125,3 тис.грн;

- інші видатки – 6,0 тис. грн

Станом на 16 грудня 2021 року управління освіти було профінансовано 103393,7 тис.грн. (84,9% від запланованого фінансування) у т. ч.

- державний бюджет – 64772,6 тис. грн. з них:

оплата праці – 64697,6 тис. грн

відрядження НУШ – 2,4 тис. грн.

предмети,мат.обл.та інвентар – 75,0 тис.грн

- місцевий бюджет – 33749,5 тис. грн. з них:

З метою покращення матеріально технічної бази закладів освіти, управління освіти, утримання приміщень у належному технічному стані у кошторисі видатків станом на 16 грудня 2021 року використанні кошти в сумі – 3037,4 тис. грн.:

- 240,9 тис. грн. проведення поточних ремонтів покрівель (Комунальний заклад «Новогригорівська Перша гімназія Долинської міської ради» -94,3 тис. грн; Марфівська філія І – ІІ ст. Комунального закладу «Долинський ОЗЗСО – гімназія І – ІІІ ст. №3 Долинської міської ради» - 146,6 тис. грн.);

- 33,5 тис. грн. на обстеження будівлі з виготовленням енергетичного паспорту Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ст. №4 Долинської міської ради»;

- 20,0 тис.грн придбання електроплити КЗ «олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської міської ради»;

- 40,0 тис.грн придбання комп’ютерів КЗ «олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської міської ради»;

- 10,0 тис.грн придбання витяжки КЗ «олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської міської ради»;

- 248,1 тис.грн технічне переоснащення системи опалення КЗ «Молодіжненська ЗШ І-ІІІ ст.Долинської міської ради – 48,5 тис.грн; Першотравнева філія І-ІІ ст.КЗ «Долинський ОЗЗСО І-ІІІ ст.№4 Долинської міської ради – 49,9 тис.грн; Марфівська філія КЗ «Долинський ОЗЗСО – гімназія І-ІІІІ ст.№3 Долинської міської ради - 49,9 тис.грн; КЗ «Долинська ЗШ І-ІІІ ст.№2 ім.А.С.Макаренка Долинської міської ради – 49,9 тис.грн; КЗ « Маловодянська ЗШ І-ІІІ ст.Долинської міської ради – 49,9 тис.грн.;

- 546,4 тис.грн придбання матеріалів, обладнання та інвентар для закладів загальної освіти ( загальний фонд – 494,8 тис.грн, спец.фонд – 51,6 тис.грн.)

- 355,4 тис. грн. проведення поточних ремонтів закладів загальної освіти та позашкільної освіти;

- 100,0 тис. грн. оновлення матеріально-технічної бази Комунальний заклад «Олександрівська ЗШ І – ІІІ ст. Долинської міської ради» (стіл для засідань, меблі для початкової школи, терези на кухню, захисна сітка, електроплита, комп’ютери, витяжка);

- 75,7 тис. грн. розробка ПКД за робочим проектом «Капітальне будівництво» Комунальний заклад «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ст. №4 Долинської міської ради»;

- 58,0 тис. грн виготовлення ПКД блискавкозахист Комунальний заклад «Маловодянська ЗШ І – ІІІ ст. Долинської міської ради» та Комунальний заклад «Долинська ЗШ І – ІІІ ст. №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради»;

- 15,9 тис. грн розробка енергетичного аудиту Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ст. №4 Долинської міської ради»;

- 32,0 тис. грн. обслуговування електрошаф, мереж закладів освіти;

- 50,0 тис. грн. лабораторні дослідження зразків води та продуктів харчування;

- 96,1 тис. грн. частковий монтаж системи пожежної сигналізації для Комунального закладу «Долинський ОЗЗСО – гімназія І – ІІІ ст. №3 Долинської міської ради», Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ст. №4 Долинської міської ради»;

- 33,3 тис. грн. ОПС обєкти тривожної сигналізаці ЗЗСО;

- 40,0 тис. грн. технічне обслуговування вогнегасників;

- 28,7 тис. грн вивіз сміття;

- 34,0 тис. грн. навчання та атестація кочегарів та операторів газових котелень;

- 51,9 тис. грн. обслуговування транспортних засобів (шкільних автобусів);

- 754,7 тис. грн. послуги з перевезення учнів шкільними автобусами;

- 172,8 тис. грн. інші видатки (цінова інформація, вимірювання вмісту токсичних речовин в повітрі, розробка енергетичного аудиту, послуги програми "КУРС", видача та обсл.посил.сертиф.відкр.ключів ЕЦП, дератизація приміщень, оновлення програм «Звітність», «ЄДЕБО», перевірка пристроїв захисту, сервісне обслуговування газового устаткування, технічний огляд внутрішніх газопроводів, послуги з технічного нагляду за виконанням робіт по поточному ремонту туалетних приміщень, послуги по упорядкуванню документів…)

Утримання адмін.приміщення АПК , а саме:

- 49,9 тис. грн. на ремонт фасаду будівлі АПК;

- 50,0 тис. грн. поточний ремонт будівлі АПК;

18,5 тис. грн. приєднання до електричних мереж приміщення будівлі АПК;

6,9 тис. грн. проєктно-кошторисна документація(поточний ремонт адмінбудинку) АПК;

49,9 тис.грн придбання вікон та дверей АПК;

392,9 тис.грн придбання матеріалів, обладнання та інвентар (загальний фонд – 193,1 тис.грн; спец.фонд – 45,0 тис.грн.).

Використання коштів спецфонду по закладах загальної середньої освіти та інших кодів використання :

План на вказаний період з урахуванням змін становить 2730,6 тис.грн, всього профінансовано 1700,4 тис.грн, а саме:

951,4 тис. грн реконструкція спортивних майданчиків Комунальний заклад «Долинська ЗШ І – ІІІ ст. №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради» - 212,4 тис.грн ; Комунальний заклад «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія І – ІІІ ст. №3 Долинської міської ради» - 238,5 тис.грн; Комунальний заклад «Олександрівська ЗШ І – ІІІ ст. Долинської міської ради»- 212,4 тис.грн.,

придбання із залишку освітньої субвенції (обладнання для харчоблоків – 49,9 тис.грн; твердопаливного котла – 49,5 тис.грн.)

12,3 тис. грн проєктно кошторисна документація на спортивні майданчики Комунальний заклад «Долинська ЗШ І – ІІІ ст. №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради», Комунальний заклад «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія І – ІІІ ст. №3 Долинської міської ради», Комунальний заклад «Олександрівська ЗШ І – ІІІ ст. Долинської міської ради»;

44,7 тис. грн. капітальний ремонт харчоблоку Комунальний заклад «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія І – ІІІ ст. №3 Долинської міської ради»:

31,0 тис. грн. капітальний ремонт Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ст. №4 Долинської міської ради».

Субвенція державного бюджету :

689,4 тис.грн – субвенція з державного бюджету «Нова українська школа», профінансовано – 207,4 тис.грн. загального фонду; спец.фонд 234,7 тис.грн , профінансовано – 234,7 тис.грн.

486,0 тис.грн – субвенція з державного бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами, профінансовано – 454,6 тис.грн.загальний фонд ; спец.фонд 133,6 тис.грн, профінансовано – 133,6 тис.грн.

Співфінансування міської ради

131,3 тис. грн. на співфінансування на придбання ноутбуків -56,2 тис.грн (у вигляді субвенції обласного бюджету) та співфінансування НУШ – 49,1 тис.грн, профінансовано 21,3 загального фонду; спец.фонду 26,1 тис.грн, профінансовано – 26,1 тис.грн.

КУЛЬТУРА

Мережа закладів культури громади налічує 24 заклади, із них: 5 – комунальних закладів зі статусом юридичної особи (2 – клубних “Центральний будинок культури Долинської міської ради”, “Культурно-дозвіллєвий центр Долинської міської ради”, 1 – бібліотечний “Центральна публічна бібліотека Долинської міської ради”, 1 – мистецької освіти “Дитяча школа мистецтв Долинської міської ради”, 1 – музейний заклад “Краєзнавчий музей Долинської міської ради”), 19 філій комунальних закладів – юридичних осіб (11 – клубних, 8 – бібліотечних, 3 з яких мають 5 стаціонарних бібліотечних пунктів). Функціонування галузі культури забезпечують 123 працівника.

Видатки на утримання галузі культури у 2021 році складають 14 930 859,94 грн.

Закладами культури залучено надходжень до спеціального фонду бюджету 680,0 тис. грн, що становить 5 % від загального обсягу бюджету галузі.

Впродовж 2021 року виготовлено проєктно-кошторисну документацію та проведено експертизу робочого проєкту на “Капітальний ремонт комплексу будівель (Комунального закладу “Центральний будинок культури Долинської міської ради”) по вул. Сонячній, 1а, м Долинська Кропивницького району Кіровоградської області” на суму 48 110 грн, кошторисна вартість робіт 10 114,833 тис. грн;

придбано систему театральних мікрофонів – 49 000 грн, мат гімнастичний для класу хореографії – 2 625 грн, дошки класні на суму 10 894 грн, гіпсові фігури, перкусію на суму 8 566 грн, меблі (столи, стільці, бенкети для піаністів) на суму 40 165 грн, музичні інструменти (цифрове піаніно, саксофон, флігель-горн) на суму 49 454 грн, сценічні костюми на суму – 257 179 грн;

проведено ремонтні роботи на загальну суму 188 600 грн.

Закладами культури громади всього проведено 336 культурно-мистецьких заходів, акцій, майстер-класів, використано 140 435,59 грн, сільськими закладами культури залучено спонсорської допомоги на суму 34 950 грн.

Мистецькою освітою охоплено 387 дітей, із них 58 діти пільгових категорій.

На території Долинської міської територіальної громади на обліку та під охоронною знаходяться 117 об’єктів культурної спадщини, із них 77 об’єктів археології, 30 пам’яток історії, 10 – архітектури та містобудування. Всі пам’ятки місцевого значення.

Організовано близько 40 дитячих свят в кожному куточку нашої громади, та проведено масшабний концерт на День Незалежності – виступив «Сергій Асафатов», файєр-шоу!.

ЦНАП

З моменту створення ЦНАПу по 15 грудня 2021 року працівниками надано 18140 адміністративні послуги, з них: - послуги, що регулюють земельні відносини (реєстрація земельних ділянок, надання витягів з ДЗК, зміна даних про земельні ділянки та ін.) – 2870; земельні питання місцевого значення – 121; послуги в сфері архітектури - 30, послуги з державної реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, внесення змін до облікових даних –612; - послуги з державної реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна та внесення змін до них та похідних від права власності речових прав –3637; - реєстрація/зняття з реєстрації громадян, видача довідки про реєстрацію місця проживання особи, видача довідки зняття з місця проживання – 4226, надано витягів за запитами фізичних та юридичних осіб –6644. Ці послуги на даний час є найбільш затребувані в населення.

Державними реєстраторами Центру протягом звітного періоду 2021 року стягнуто адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно до місцевого бюджету – 403650,00 грн, до державного бюджету – 9660,00 грн, звільнено від сплати 650 заявників. За державну реєстрацію юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до місцевого бюджету – 57748,00 грн, до державного бюджету 7590,00 грн. Адміністраторами Центру в сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання до місцевого бюджету стягнуто – 18572,900 грн, в сфері надання послуг ДЗК до місцевого бюджету стягнуто – 103389,90 грн, до державного бюджету – 38760,00 грн. Всього Центром до місцевого бюджету стягнуто коштів 583359,90 грн, до державного бюджету – 56010,00 грн.

Землі комунальної власності

Долинській міській раді передано у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів загальною площею 6026,9132 га. Площа територіальної громади становить 64 757,8999 га, із них в межах населених пунктів 4241,8788 га

Проведено земельні торги з продажу права оренди на конкурентних засадах земельних ділянок комунальної власності несільськогосподарського призначення, внаслідок чого укладено 2 договіри оренди землі на площу 1,05 га. До місцевого бюджету додатково отримано 488,000 тис. грн. річної орендної плати. Також проведено торги землі с/г призначення 11,0 га – річна плата 68,000 тис. грн.

Також підписані договори оренди земельних ділянок для встановлення сонячних панелей 3,8 га з річною орендою 211,000 тис. грн.

Надано дозвіл на встановлення 13 біг-бордів та залучено додатково – близько 100,000 тис. грн на рік.

Виконано звіт про експертну грошову оцінку та отримано у міський бюджет 782 354,00 грн. від продажу 4 земельних ділянок загальною площею 0,9132 га за заявою власників розташованого на них об’єкта нерухомості.

Прийнято від ДП «Дирекція КГЗКОР» близько 42 га землі.

Розпочато роботу по інвентаризації земель громади. Так, на підставі договору з ТОВ «ВКУРСІ АГРО» проведено аудит використання земель в сільськогосподарських цілях ( в т.ч. створення електронних карт та обробки і аналізу даних) території бувшої Новогригорівської Другої сільської ради. За результатами аудиту є можливість додатково залучити до міського бюджету майже 1.000 млн.грн.

Одним з інструментів державної підтримки розвитку тваринництва є надання фізичним особам спеціальної бюджетної дотації за наявні бджолосім’ї. Для отримання такої дотації до Долинської міської ради звернулось118 фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками 7 245 бджолосімей з розрахунку дотації у розмірі по 200 грн. на кожну. Загальна сума дотації склала 1 449 000,00 грн.

Кількість діючих договорів оренди земельних ділянок становить 217, із них з юридичними особами – 89, з фізичними особами – 128. Укладено нових 48 договорів оренди землі. Поновлено діючих договорів 72 договори, із них з підвищенням відсоткової ставки до 12 % - 39 договорів, а саме: з 3 % - 11договорів, з 4% - 12 договорів, з 5 % - 6 договорів, з 6 % - 10 договорів. В результаті проведених заходів спостерігається збільшення надходжень від сплати орендної плати за землю в сумі 359 529,00 грн., із них: з підвищенням відсоткової ставки – на 156 643,00 грн.., нові договори оренди – 202 886,00 грн.

На пленарних засіданнях сесій міської ради у 2021 році було розглянуто 2364 питань у сфері регулювання земельних відносин та прийняті відповідні рішення.

Вирішено земельних питань пільгових категорій громадян, таких як:

- учасників ООС - 42 ;

- учасників ліквідації ЧАЕС – 22;

- багатодітні сім’ї -11;

- діти – сироти – 2;

- працівники закладів медицини – 2.

Проведено земельні торги з продажу права оренди на конкурентних засадах земельних ділянок комунальної власності несільськогосподарського та сільськогосподарського призначення, внаслідок чого укладено 4 договори оренди землі на загальну площу 12,09 га. До місцевого бюджету додатково отримано 554 тис. 503 грн. річної орендної плати.

- Виконано звіти про експертну грошову оцінку землі та отримано у міський бюджет 782 тис. 354 грн. від продажу земельних ділянок загальною площею 0,6542 га за заявою власників розташованого на них об’єктів нерухомості.

Спорт

Міською радою підтримується розвиток спорту та проведення спортивних заходів. На утримання комунального закладу «Дитячо - юнацька спортивна школи Долинської міської ради» виділено кошти в сумі 2 117 466,00 грн, з яких на оплату праці з нарахуваннями – 2 036 586,00 грн. Також були виділені кошти на придбання килиму для боротьби та гімнастичних матів з міського бюджету виділено 65 000,00 грн.

На утримання комунального підприємства «Стадіон «Колос» Долинської міської ради» виділено кошти в сумі 1 463 391,00 грн , з яких на оплату праці з нарахуваннями – 1 205 016,00 грн, придбання радіаторів – 30 000,00 грн, придбання покрівельного матеріалу ПВХ для адміністративної будівлі – 47 799,00 грн. Також було виділено кошти для придбання твердопаливного котла в сумі 49 000,00 грн., та 40,000 тис. грн для придбання ремонту спортивного залу.

Забезпечення правопорядку та безпеки громадян у місті

З метою своєчасного реагування на правопорушення скоєні на території міста створена муніципальна варта, яка здійснює патрулювання міста в вечірній та нічний час. На території міста в місті додатково встановлено 7 веб-камер відеоспостереження.

Для забезпечення правопорядку та безпеки громадян було виділено з місцевого бюджету кошти, а саме на:

на зміцнення матеріально-технічної бази 20 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України в області:

94,0 тис.грн. – придбання пально-мастильних матеріалів для службових автомобілів;

20,0 тис.грн – придбання запасних запчастини для службових автомобілів;

30,0 тис. грн. – придбання форменого одягу для особового складу 20 ДПРЧ;

15,0 тис.грн. – придбання бойового одягу та спорядження для особового складу 20 ДПРЧ;

10,0 тис.грн. – придбання пожежних рукавів.

підтримання громадського порядку в суді (встановлення системи відеоспостереження (відеокамери, сервер збереження відеозаписів, монітор, планшет, кабелі HDMI, джерела безперебійного живлення до серверу, відеокарти до ПК, кріплення для моніторів) - 49,0 тис.грн.

- придбання для поліцейського офіцера громади службового автомобіля спеціалізованого призначення обладнаного спеціальними звуковими та світловими сигнальними пристроями, кольорографічними схемами та написами на кузові автомобіля та реєстрацію транспортного засобу, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) передбачених законодавством під час купівлі автомобіля спеціалізованого призначення, відшкодування вартості бланків реєстраційних документів та номерних знаків, його подальший техогляд - 542,1 тис.грн.;

40,0 тис.грн. на забезпечення паливо-мастильними матеріалами, моторною оливою вказаного службового транспорту поліцейського офіцера громади.

Інформаційне забезпечення

Інформаційне забезпечення населення здійснюється через друковані засоби масової інформації: газети «Долинські новини», міське радіомовлення, офіційний веб – сайт Долинської міської ради в мережі інтернет.

Загальна сума видатків на засоби масової інформації за звітний період становить 697182,00 тис.грн.

- висвітлення інформації про роботу міської ради, про прийняті рішення міської ради та її виконавчого комітету, діяльності депутатів міської ради - 89500 тис. грн;

- фінансова підтримка Комунального підприємства «Редакція Долинського радіо» Долинської міської ради - 607682,00 грн.

На утримання КУ «Трудовий архів Долинської міської ради» виділено кошти в сумі 361156,00 грн., а саме:

- на оплату праці з нарахуваннями - 273445,00 грн;

- встановлення та заміна вікон - 18200,00 грн;

- придбання електрообігрівачів для належного зберігання документів та безперебійної роботи установи - 10000,00 грн;

Робота зі зверненнями громадян, доступ до публічної інформації, інформаційна робота міської ради

З метою забезпечення підвищення ефективності роботи міської ради, виявлення проблем, які турбують жителів територіальної громади, у 2021 році розглянуто та дано роз’яснення на 150 звернень громадян.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь